מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשס״ט 27.05.2009

צפת: סדרת הפקות של סרטי קבלה חדשים

במרכז המבקרים 'עולם הקבלה' של המרכז הבינ"ל לקבלה בצפת, מוקרן בהצלחה רבה סרט חדש על תכניה ותולדותיה של הקבלה בצפת. הסרט הופק ע"י המרכז הבינ"ל לקבלה בשפות עברית, אנגלית וספרדית ● "מזה זמן רב מורגש צורך בסרט שייתן מענה לביקוש הרב מצד התיירים הפוקדים את המקום, לחווית מדיה מודרנית, שתציג את הקבלה הצפתית באור האותנטי והחוויתי",  מספר מנהל המרכז, הרב איל ריס לסיפור המלא
צפת: סדרת הפקות של סרטי קבלה חדשים
במרכז המבקרים 'עולם הקבלה' של המרכז הבינ"ל לקבלה בצפת, מוקרן בהצלחה רבה סרט חדש על תכניה ותולדותיה של הקבלה בצפת. הסרט הופק ע"י המרכז הבינ"ל לקבלה בשפות עברית, אנגלית וספרדית.

"מזה זמן רב מורגש צורך בסרט שייתן מענה לביקוש הרב מצד התיירים הפוקדים את המקום, לחווית מדיה מודרנית, שתציג את הקבלה הצפתית באור האותנטי והחוויתי",  מספר מנהל המרכז, הרב איל ריס.

הסרט שהופק עם חברת ההפקה הותיקה 'סיפור יהודי', זכה לתשבחות ממאות התיירים שצפו בו בשבועות האחרונים, ולאחרונה הוקרן בהצלחה בקהילות בארה"ב, וזכה גם שם לפופולריות רבה.

סרט קבלה חדש נוסף, צולם במרכז הבינ"ל לקבלה ע"י ערוץ 2 הישראלי במסגרת סדרת סרטים על גדולי ישראל. הסרט התעודי באורך שעה עוקב אחר דמותו של האר"י הקדוש, תורתו ומנהגיו. בצילומי הסרט השתתפו כניצבים מניין אברכים מקהילת חב"ד בצפת שתרמו לאוירה האותנטית של נושא הסרט. הצילומים התקיימו באתרים מיוחדים בצפת וסביבתה, כשאת התכנים סיפק הרב ריס בסדרת ראיונות באתרים השונים.

"אנו שמחים להיות החלוצים בתחום הפקות הסרטים בנושא הקבלה בצפת, המציגות את הקבלה לציבור הרחב באופן האותנטי והחוויתי המתאים לקהל ולתייר המודרני',  מסכם הרב ריס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.