מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשס״ט 27.05.2009

אשנב לחב"ד ● מאירים את הנשמה

עמותת "אשנב לחב"ד" שע"י צעירי אגודת חב"ד ובניהולו של הרב יוסף-יצחק כהן, מארגנת שבתות אירוח בכפר חב"ד, במהלכם מתקיימים שיעורים בנושאי השקפה וחסידות ע"י מרצים מיוחדים. לאחרונה הושק אתר האינטרנט של "אשנב לחב"ד". באתר תמצאו בין היתר, שיעורים ממיטב המרצים החב"דיים בנושאי אמונה, מדע והלכה. לסיפור המלא
אשנב לחב
עמותת "אשנב לחב"ד" שע"י צעירי אגודת חב"ד, מארגנת שבתות אירוח בכפר חב"ד, במהלכם מתקיימים שיעורים בנושאי השקפה וחסידות ע"י מרצים מיוחדים של "אשנב לחב"ד". "הצימאון הרוחני מתפשט ומתדפק על דלתות רבים מאחינו בני ישראל שמנסים למצוא את ייעודם במקומות נידחים בעולם. "אשנב לחב"ד, הוקמה בכדי לתת מענה ראוי והולם לכל אלה "המחפשים את עצמם", מסביר הרב יוסף-יצחק כהן את הצורך בהקמת ארגון שכזה.
"בליל ובבוקרו של יום השבת, נערכות סעודות שבת חגיגיות בהן נאמרים דברי תורה ומתוועדים לתוך הלילה. כמו כן, האירוח והלינה הינם בבית התושבים בכפר או באכסניית "אור שמחה". יוצא שבעצם, במהלך השבת נחשף האורח כבדרך אגב להווי היהודי בכלל ולעולמם הפנימי והמרתק של חסידי חב"ד בפרט", אומר הרב כהן העומד בראש העמותה.
בין היתר מארגנת העמותה סיורים ואטרקציות בכפר חב"ד, סדנאות וימי עיון, המתאימים לקבוצות וארגונים.
לאחרונה הושק אתר האינטרנט של "אשנב לחב"ד" www.eshnav4chabad.org באתר תמצאו בין היתר, שיעורים ממיטב המרצים החב"דיים בנושאי אמונה, מדע והלכה.
"אנחנו מקפידים לשמור על קשר עם כל הפונים אלינו והמשתתפים בסדנאות, בימי העיון ובפעילויות שלנו, באמצעות שיעורי תורה בטלפון הנמסרים ע"י תלמדי חכמים, ובאמצעות התכתבויות בדואר בכל שאלה או בקשה שיש להם. "בעתיד אי"ה, ייבנה "אש"ל בית הארחה" בכפר חב"ד לטובת אירוח המשתתפים בפעילות בצורה נאותה והולמת".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.