מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ט 24.05.2009

עצרת במלאות 15 שנה לפטירתו הרב יהוסף רלב"ג

ביום כ"ז באייר מלאו חמש עשרה שנה לפטירתו של הגה"ח ר' יהוסף גדליה רלב"ג ז"ל, רבה של קרית יובל בירושלים, שמונה על ידי הרבי, כאחד מחברי בי"ד רבני חב"ד בארה"ק ● באותו יום עלו בני המשפחה לבית החיים בסנהדריה, ואח"כ נערכה אזכרה בבית חב"ד קרית היובל, מיסודו של הרב ז"ל ובהנהלתו המסורה של הרב יוסף אלגזי ● הדוברים העלו על נס את מידותיו התרומיות של הרב ז"ל, את פעולותיו הכבירות בקרית היובל, ואת הפצת התורה שעשה במאור פנים לקטן ולגדול לסיפור המלא
עצרת במלאות 15 שנה לפטירתו הרב יהוסף רלב
(ארכיון)
ביום כ"ז באייר מלאו חמש עשרה שנה לפטירתו של הגה"ח ר' יהוסף גדליה רלב"ג ז"ל, רבה של קרית יובל בירושלים, שמונה על ידי הרבי, כאחד מחברי בי"ד רבני חב"ד בארה"ק, וכחבר הנהלת מוסדות חב"ד בירושלים שהיה חתנו של הרה"ח ר' עזריאל זעליג סלונים זצ"ל, בא כוחו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש באה"ק.

באותו יום עלו בני המשפחה לבית החיים בסנהדריה, ואח"כ נערכה אזכרה בבית חב"ד קרית היובל, מיסודו של הרב ז"ל ובהנהלתו המסורה של הרב יוסף אלגזי.

באזכרה השתתפו מלבד תושבי קרית היובל, גם חברי "מכון הרמב"ם השלם", שנקרא "אהל מייטא" ע"ש אמו של הרב ז"ל (ואשר ממומן ע"י הרבנית סימה רלב"ג תליט"א). ראש המכון הרב שלום דובער הלוי וולפא מסר שיעור בהלכות שבת. עם סיום דבריו הגיע היישר משדה התעופה אחיינו של המנוח רבה של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי שליט"א, שעל אף עייפותו מהנסיעה העביר שיעור עמוק בהלכה, מה שגרם הנאה מרובה לשומעים. אח"כ מסרו שיעורים הרבנים פנחס זלצמן ושלום פישמן חברי המכון. ואת הקדיש אמר גיסו של המנוח הגה"ח ר' יצחק זאב הלוי וולפא.

הדוברים העלו על נס את מידותיו התרומיות של הרב ז"ל, את פעולותיו הכבירות בקרית היובל, ואת הפצת התורה שעשה במאור פנים לקטן ולגדול.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.