מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ט 22.05.2009

ראשל"צ: ערב לימוד מקורי כהכנה לשבועות ● גלרייה

הצלחה רבה לסיום הרמב"ם וערב הכנה לחג השבועות, שנערך בבית כנסת חב"ד בראשון לציון. נושא הערב היה מקורי במיוחד: "מתן תורה בבית ובמשפחה", והרצו בו, הרב יחזקאל סופר על ההיבט החינוכי של מתן תורה, והרב שמחה כהן, מחבר הספרים "הבית היהודי", על המבט התורני על שלום בית וזוגיות. סיום הרמב"ם ופתיחת המחזור החדש נערך בידי הרב מרדכי צבי דוברבסקי, רב קהילת חב"ד לגלריית תמונות   
ראשל
(צילום: י. בלינקו, COL)
הצלחה רבה לסיום הרמב"ם וערב הכנה לחג השבועות, שנערך בבית כנסת חב"ד בראשון לציון. נושא הערב היה מקורי במיוחד: "מתן תורה בבית ובמשפחה", והרצו בו, הרב יחזקאל סופר על ההיבט החינוכי של מתן תורה, והרב שמחה כהן, מחבר הספרים "הבית היהודי", על המבט התורני על שלום בית וזוגיות. סיום הרמב"ם ופתיחת המחזור החדש נערך בידי הרב מרדכי צבי דוברבסקי, רב קהילת חב"ד.

את הערב הנחה בטוב טעם הרב שניאור אשכנזי מצוות הכולל. הדוברים עצמם, כמו הנוכחים הרבים באולם, שיבחו את המארגנים על בחירת הנושא: "חשוב למצוא את הזווית המעשית והפשוטה של מתן תורה, כדי להביא את התורה גם אל חיי היום-יום עצמם".

הערב אורגן על ידי כולל "משכן מנחם", בראשות המנהל, ר' מנחם מענדל דוברבסקי ובסיוע ר' ישראל ינקוביץ וגבאי ביה"כ. אירוע זה הוא חוליה נוספת בסדרת ערבי לימוד שמאורגנים ע"י הכולל מעת לעת, לתועלת קהילת חב"ד בפרט ותושבי העיר בכלל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.