מערכת COL | יום כ"ז אייר ה׳תשס״ט 21.05.2009

צעירי וינה חגגו בשמחת רשב"י

150 צעירים וצעירות חגגו את ל"ג בעומר יחד עם מועדון הצעירים ה"קלוב חי" בוינה. ביום ראשון אחר הצהריים ערכו במועדון הצעירים 'ברביקיו' עבור צעירים וצעירות בגילאי 13 – 16. סביב שולחנות ערוכים ואוכל חם וטעים הישר מהמנגל ישבו 50 צעירים וצעירות ושמעו דברי תורה על מעלתו של ל"ג בעומר ודברי ימי חייו של רבי שמעון בר יוחאי. בהמשך השתתפו כולם במשחקי חברה מצחיקים שהוכנו במיוחד על ידי צוות המועדון לסיפור המלא
צעירי וינה חגגו בשמחת רשב
150 צעירים וצעירות חגגו את ל"ג בעומר יחד עם מועדון הצעירים ה"קלוב חי" בוינה.

ביום ראשון אחר הצהריים ערכו במועדון הצעירים 'ברביקיו' עבור צעירים וצעירות בגילאי 13 – 16.
סביב שולחנות ערוכים ואוכל חם וטעים הישר מהמנגל ישבו 50 צעירים וצעירות ושמעו דברי תורה על מעלתו של ל"ג בעומר ודברי ימי חייו של רבי שמעון בר יוחאי. בהמשך השתתפו כולם במשחקי חברה מצחיקים שהוכנו במיוחד על ידי צוות המועדון.

ביום שני בשעות הערב הוזמנו צעירים וצעירות בגילאי 17 ומעלה לחצר של גן חב"ד הממוקם בפארק הגדול בוינה ה'פרטר', ושם במרחבי הדשא הכינו צוות המועדון שולחנות לרוב עמוסים בסלטים ובבשרים מ'האש'.

מספר השליח ר' זלמן רסקין, מנהל מועדון הצעירים, "בשעה 19:00 בערב השעה שבה הוזמנו הצעירים החל לרדת גשם. צעירים רבים התקשרו, ושאלו האם יש טעם לבוא בגשם? עניתי שרשב"י בעצמו דואג לכך שביום זה יוכלו לחגוג לכבודו". הגשם מיותר לציין פסק דקות ספורות לאחר מכן.

100 משתתפים הגיעו למסיבה זו לחגוג את יום ההילולא של רשב"י, הערב נפתח בדברי ברכה ובמשל מרתק לחיים על ידי גולן יונתנוב ממנהלי המועדון, ולאחריו דבר הרב זלמן רסקין שהסביר לציבור הרחב את מעלתו של היום וכן ביאר לנוכחים כיצד נתן ללמוד מדרכיו של רשב"י על עזרה לזולת. מיד לאחר מכן, למרות הקשיים הרבים שמערימים בעיריית וינה על אש גלויה, הדליקו את המדורה ופצחו לקול צלילי המוזיקה בריקודי שמחה כשבין לבין נורים לחלל האויר זיקוקי די-נור מרהיבים. החגיגות נמשכו לתוך הלילה והצעירים לא פסקו מלהודות על האירוע הנפלא.
אגב, מוסיף ר' זלמן, מיד לאחר החגיגה ושכבר קיפלנו את כל הציוד והתכוננו להעמיס על הרכבים החל לרדת גשם זלעפות!...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.