מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תשס״ט 20.05.2009

כך התפוצצה השגרה ● מיוחד ל-COL

השגרה בשדרות שבה למסלולה הערב (שלישי), כשאזעקת 'צבע אדום' ניסרה את השקט ששרר כאן בחודשיים האחרונים. שני טילי קסאם נחתו בעיר והותירו את התושבים מבוהלים ומבולבלים ● כתב COL מנדי ריזל, בדיווח מעיר מלחמה ששגרת המציאות התפוצצה לה בפרצוף לסיפור המלא ותמונות נוספותבפנים: אביו של החייל החטוף גלעד שליט מבקר בבית ההרוס >>>
כך התפוצצה השגרה ● מיוחד ל-COL
כך זה נראה, מבפנים. הבית, היום ● צילום מיוחד ל-COL: נועם בדין ואורי גבאי, מגזין תצפית
מאת מנדי ריזל, COL

השגרה בשדרות שבה למסלולה הערב (שלישי), כשאזעקת 'צבע אדום' ניסרה את השקט ששרר כאן בחודשיים האחרונים. שני טילי קסאם נחתו בעיר והותירו את התושבים מבוהלים ומבולבלים.

הקאסם זרע הרס רב בשני בתים, אך למרבה הנס נפגע רק אדם אחד באורח קל, מרסיסים בגבו. בני המשפחה סיפרו כי באזעקה הראשונה הם רצו למקום בו נחת הטיל, אך באזעקה השניה הם רצו חזרה לחדרים הפנימיים וכך ניצלו חייהם.

הטיל נפל במרחק של עשרות מטרים בלבד מבית חב"ד ובמרחק בתים ספורים מביתו של הרב חננאל-יהושע פיזם שביתו ספג פגיעה ישירה במהלך מבצע "עופרת יצוקה".
בבית-חב"ד שהו באותה עת עשרות ילדים ששיחקו בג'ימבורי ולמדו בחוגים שמפעיל בית חב"ד. בעת האזעקה רצו הילדים לאולם הגדול והממוגן.

"בעבר לא היה מקום מחסה בבית-חב"ד. בעקבות המלחמה, מיגנו את אולם בית חב"ד בבטון בעובי של ארבעים סנטימטרים", סיפר ל-COL הרב משה-זאב פיזם מנהל בית-חב"ד בעיר.

כזכור, בשבוע שעבר התפרסם לראשונה ב-COL כי למערכת הביטחון יש התרעות מודיעיניות חמות על ירי קסאמים לעבר שדרות. היום, החשש התממש. מה יהיה הלאה? ימים, או אולי שעות, יגידו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.