מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשס״ט 18.05.2009

הורים זועמים: אנשי חב"ד קיימו "תעמולה חרדית" בגן הילדים

הורים לילדים מגן חובה "אלרואי" שבקטמון זועמים על הגננת המחליפה בגן שאפשרה לאנשי חב"ד להיכנס ולחלק לילדים פליירים המזמינים אותם לתהלוכת ל"ג בעומר נושאת פרסים, אשר במהלכה כל שעליהם לעשות הוא "להקריא 12 פסוקים", כך מדווח העיתון 'זמן ירושלים' לסיפור המלא
הורים זועמים: אנשי חב
גן אלרואי. "כל משתתף צריך להקריא 12 פסוקים". צילום: שימי נכטיילר
עידית ליבנה, זמן ירושלים

הורים לילדים מגן חובה "אלרואי" שבקטמון זועמים על הגננת המחליפה בגן שאפשרה לאנשי חב"ד להיכנס ולחלק לילדים פליירים המזמינים אותם לתהלוכת ל"ג בעומר נושאת פרסים, אשר במהלכה כל שעליהם לעשות הוא "להקריא 12 פסוקים". "התעמולה שהם עשו לילדים קטנים זו שערורייה. מדובר בתעמולה חרדית בשטח הגן", אמרה השבוע אם לילדים בגן.

המקרה אירע ביום שישי שעבר. נציגי חב"ד נכנסו אז ללא מפריע, וחילקו לילדים בנוכחות הגננת המחליפה פליירים על תהלוכת ל"ג בעומר בשכונה.

"כל ילדי השכונה מוזמנים לתהלוכת וכינוס ל"ג בעומר. בתכנית: הקרקסון עם אמן להטוטים ופעלולי אש בהופעה מרהיבה", נכתב בפלייר. בתחתית הפלייר נכתב כי בתכנית גם הגרלת פרסים גדולה, ביניהם אופני הרים וקורקינט ועוד עשרות פרסים. נוסף לכך מובהר כי לכל ילד יהיה פרס וכי כל משתתף צריך להקריא 12 פסוקים. בתחתית הפלייר נכתב לילדים הקטנים: "יחי אדוננו, מורנו ורבנו, מלך המשיח לעולם ועד".

הגננת המחליפה אף נעתרה לבקשת אנשי חב"ד והסבירה על המתואר בפלייר. הילדים הגיעו לביתם עם הפליירים והראו אותם להוריהם. רבים מהם התלוננו בפני הנהלת הגן על העניין.

"היה ממש קשה להסביר לילדים למה אנחנו לא רוצים שהם ישתתפו בתהלוכה", סיפרו הורים. "מבחינת הילדים מדובר בפעילות מאוד כיפית, והם גם יוצאים ממנה עם פרס, אז למה לא? מבחינתנו, לא ניתן יד לדברים שתלויים בדבר. לא נסכים שילדינו יגררו לדבר הזה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק לאלתר על ידי הפיקוח על בית הספר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.