מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ט 17.05.2009

רמת-אשכול, ירושלים: תהלוכה לזכר השלוחים הי"ד

ברמת-אשכול התקיימה תהלוכת הילדים של ל"ג בעומר בסימן שלוחי הרבי למומבאי הקדושים הרב גבריאל-נח והרבנית רבקה הולצברג הי"ד. ותיקי השכונה ברמת-אשכול ומייסדיה מגיבים בהתפעלות רבתית לתהלוכה הססגונית שהתנהלה בסדר מופתי. אמירות מצד העוברים ושבים, כמו: "אין כמו חב"ד"!, ו"אני חב"דניק" הושמעו רבות במהלך התהלוכה, שהביעו הזדהות עמוקה עם התהלוכה לתמונות   
רמת-אשכול, ירושלים: תהלוכה לזכר השלוחים הי

ברמת-אשכול התקיימה תהלוכת הילדים של ל"ג בעומר בסימן שלוחי הרבי למומבאי הקדושים הרב גבריאל-נח והרבנית רבקה הולצברג הי"ד. ותיקי השכונה ברמת-אשכול ומייסדיה מגיבים בהתפעלות רבתית לתהלוכה הססגונית שהתנהלה בסדר מופתי. אמירות מצד העוברים ושבים, כמו: "אין כמו חב"ד"!, ו"אני חב"דניק" הושמעו רבות במהלך התהלוכה, שהביעו הזדהות עמוקה עם התהלוכה.

כשש מאות ילדים כ"י, השתתפו בתהלוכה שהחלה לצעוד מן הגשר שבשכונת מעלות דפנה הסמוכה, אל המרכז המסחרי שברמת-אשכול, לעבר בית הכנסת "אלומים", שם גדשו את מקומות הישיבה המוני ילדים כ"י. במהלך הכנס תוכנית אומנותית של יוסי ממו הקוסם, שריתק את הקהל זמן רב, וכמובן שלא שכח לגלות לילדים שיש פה זריזות ידיים – ולא קסם.

קדם לתהלוכה פרסום מסיבי בשכונת רמת-אשכול והשכונות הסובבות לה, ובשעה הייעודה צעדו משכונות מעלות דפנה, שמואל הנביא, סנהדריה, וגבעה הצרפתית. מארגני התהלוכה שוקלים להרחיב את הפרסום של ל"ג בעומר הבא גם לשכונות הרחוקות כמו: שכונות הבוכרים ובית ישראל, ועוד, מה שמרחיב את מעגל המשתתפים.

מן הסביבה חשים את ההזדהות העמוקה אל הפעולות שנעשות לשם-שמים, ולמעמד האדיר של קבלת עול מלכות שמים. גם המוצגים שעל הרכבים עשו את שלהם, ורבים החמיאו ואמרו טוב על-כך.

מארגני התהלוכה ברמת-אשכול: משפחות בורושנסקי ואוהב ציון, מודים לציבור אנ"ש והמדריכים והמדריכות על הנכונות להקדיש מזמנם להדריך ולסייע בכל ענין כמו העמדת רכביהם לצורך התהלוכה, ובשמירת הסדר והניקיון. מה שנקרא לקדש שם שמים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.