מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ט 17.05.2009

ילדי אילת השתתפו באירועי ל"ג בעומר

הילדים האילתיים מנוסים. הם יודעים כבר משנים קודמות שב'ל"ג בעומר' בלילה מדליקים את המדורה וביום הולכים לתהלוכה של צעירי חב"ד. גם השנה, כמו בשנים קודמות, הם לא ויתרו על החוויה המיוחדת והשתתפו בהמוניהם בתהלוכה המרשימה שהייתה השנה ססגונית במיוחד לתמונות   
ילדי אילת השתתפו באירועי ל
הילדים האילתיים מנוסים. הם יודעים כבר משנים קודמות שב'ל"ג בעומר' בלילה מדליקים את המדורה וביום הולכים לתהלוכה של צעירי חב"ד. גם השנה, כמו בשנים קודמות, הם לא ויתרו על החוויה המיוחדת והשתתפו בהמוניהם בתהלוכה המרשימה שהייתה השנה ססגונית במיוחד.

בשעות אחר הצהריים עבר שובל בלתי נגמר של ילדים המפזמים שירים וממלמלים פסוקי תורה ברחובותיה המרכזיים של העיר ומשך אליו עוד ועוד ילדים. בינות לילדים נסעו כלי רכב מקושטים במסרי ל"ג בעומר ושאר 'מבצעים' ובראש התהלוכה הכו בתופים במקצועיות ילדי בית ספר חב"ד בעיר. בתם התהלוכה התכנסו הילדים לכנס ל"ג בעומר ענק שהתקיים באולמי 'תיאטראות אילת' הגדולים. בתחילה הזמין המנחה הת' ישראל אסולין, שהנחה את הכנס בחן ובכשרון, את רב העיר הרב יוסף הכט לברך את הילדים. הרב הכט עורר על גדולת היום וסגולתו וקרא לילדים לנצל זאת להוספה בתורה ובמעשים טובים. בהמשך צפו הילדים בהצגה המרתקת "שישים הפנים" ולקראת סיום נערכה הגרלה על פרסים יקרי ערך. בראש מלאכת הארגון עמד בכשרון רב מנהל בית חב"ד הרב מנדי קליין.

לילה קודם התקיים בבית ספר חב"ד בהנהלת הרבנית טילא הכט ערב מיוחד לילדי בית הספר והוריהם. לצד המדורה הגדולה האזינו המשתתפים לדבריו של המורה הרב מאיר אייזן ולסיפורו של הרב מנחם תעיזי, השתתפו בחידון נושא פרסים שערך המורה הרב אורי שלו ורקדו לצלילי הקלידים והמיתרים של הנגנים ר' שגיא וויס ור' אלון שלום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.