מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ט 17.05.2009

ראש העיר בתהלוכה באשקלון: "נמשיך לעזור לחב"ד"

אלפי ילדים צעדו באשקלון בתהלוכת לג בעומר. התהלוכה חצתה את העיר ברחובות המרכזיים וגרמה לקידוש השם אמיתי. את התהלוכה הובילה קבוצת המתופפים של בית ספר חב"ד בעיר. במהלך התהלוכה חולקו דגלים ופרסים, בלונים והפתעות, וליוו אותה שיירת רכבים עם מוצגים וכן בובות ענק של עשרת המבצעים  לתמונות  
ראש העיר בתהלוכה באשקלון:
אלפי ילדים צעדו באשקלון בתהלוכת לג בעומר. התהלוכה חצתה את העיר ברחובות המרכזיים וגרמה לקידוש השם אמיתי. את התהלוכה הובילה קבוצת המתופפים של בית ספר חב"ד בעיר. במהלך התהלוכה חולקו דגלים ופרסים, בלונים והפתעות, וליוו אותה שיירת רכבים עם מוצגים וכן בובות ענק של עשרת המבצעים.

בסיום הצעדה נערך כנס ענק בהיכל הספורט בעיר, שלראשונה היה צר מלהכיל את כל הבאים. בכנס דיברו: הרב ליברמן - השליח הראשי לאשקלון ורב קהילת חב"ד בעיר, שדיבר על מהות היום ובירך את הבאים, מר בני וקנין - ראש העיר, ואורן שני - מנהל מחלקת תרבות ואירועים, כמו כן השתתפו חברי מועצת העיר -הרצל ברזילי ועמרם בן דוד ונכבדים נוספים. ראש העיר ומר אורן שני הבטיחו בדבריהם לשתף פעולה עם התוכניות היפות של חב"ד אשקלון.

לאחר דברי הברכה התקיים מופע לולינות מרהיב של שלושת אלופי העולם וכן הגרלות על פרסים יקרי ערך.

התהלוכה המרהיבה והמסודרת אורגנה על ידי הרב גורליק, מנהל בית חב"ד שמשון והאחראי על הפעילות הכלל עירונית של אגודת חב"ד אשקלון. הרב גורליק מודה לכל השלוחים בעיר ולכל אנ"ש שהתנדבו וסייעו בכל כוחם להצלחת התהלוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.