מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ט 17.05.2009

תהלוכת ל"ג בעומר בעיר הולדתו של הרבי

תהלוכה יפה ורבת רושם עברה ברחובה הראשי של עיר הולדתו של הרבי,  ניקולייב בדרום אוקראינה. בסימן "שנת הקהל" וסיסמת "יחד כל ילדי ישראל" צעדו מאות ילדי ישראל, כאשר בראש התהלוכה צועדים תלמידי המוסדות היהודים של רשת גני ילדים ובתי הספר אור אבנר חב"ד ליובאוויטש  לגלריית תמונות  
תהלוכת ל

תהלוכה יפה ורבת רושם עברה ברחובה הראשי של עיר הולדתו של הרבי,  ניקולייב בדרום אוקראינה. בסימן "שנת הקהל" וסיסמת "יחד כל ילדי ישראל" צעדו מאות ילדי ישראל, כאשר בראש התהלוכה צועדים תלמידי המוסדות היהודים של רשת גני ילדים ובתי הספר אור אבנר חב"ד ליובאוויטש. 

לקראת התהלוכה הנפיקה קהילת ניקולייב תגים מרשימים לענידה עם סמל ל"ג בעומר; אלפי מטבעות צדקה בשקיות מיוחדות עם סמל התהלוכה.  את התהלוכה קישטו מוצגים יהודיים יפים של עשרת מבצעי הקודש של הרבי. לאחר הצעדה התרכזו כל הילדים לאמירת 12 הפסוקים ברחבה הגדולה של התיאטרון המקומי.

עם סיום התהלוכה התקיימה כינוס הקהל, הדלקת מדורה ומסיבת ל"ג בעומר לחברי הקהילה היהודית, ברחבת בית הכנסת עד השעות המאוחרות של הלילה.

פעילות מיוחדת ומשעשעת התקיימה לילדים בחיק הטבע. שם התוכנית הייתה "הדרך למערת רבי שמעון בר יוחאי". הילדים עברו בין ביתנים שונות שסימלו תחנות שונות בחיי רשב"י כאשר בסיום המסלול הגיעו למערת רשב"י ושם הציגו את סיפור חייו. לקראת סיום הדליקו מדורת ל"ג בעומר בשירה וריקודים.

על ניצוח וארגון התהלוכה המרשימה עמלו השלוחים לניקולייב הרב שלום גוטליב, הרב יהודה אסרף והשלוחות גב' דינה גוטליב וגב' פסי אסרף.

הבנות השלוחות ממכללת בית רבקה בכפר חב"ד, חני אלטהויז וחיוש אהרון סייעו רבות בארגון המוצלח של התהלוכה ותוכניות הפעילות עם הילדים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.