מערכת COL
|
יום ז' אייר ה׳תשס״ד
28.04.2004
רבני קראון הייטס בקריאה דחופה בעניין המשאל
"לעשות ככל היכולת להשפיע על כל מי שיש לו זכות הצבעה בנושא, מתפקדי הליכוד, שחס ושלום לא ירימו יד למהלך מסוכן זה, ולא יגרמו לשפיכות דמים ולחילול השם". המכתב המלא - בכתבה מלאה.
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
קדימה אנ"ש !!!
ו' אייר ה׳תשס״ד
צריך לפנות למטות הפועלים (בתי חב"ד וכדומה) ולקבל רשימה של כ100 שמות וטלפונים
ו...להתקשר אליהם ישירות !
בפרט ביום הבחירות יש להתקשר ולוודא שהצביעו , ואם צריך לתווך להם הסעה ...
ו...להתקשר אליהם ישירות !
בפרט ביום הבחירות יש להתקשר ולוודא שהצביעו , ואם צריך לתווך להם הסעה ...
2.
שיבואו
ז' אייר ה׳תשס״ד
שיבואו לגור בגוש קטיף - אחרי יום הם יברחו משם הוגי הדעות.
3.
מפה לאוזן
ז' אייר ה׳תשס״ד
שמתי לב שלא כולם מאוחדים בין חסידי חב"ד בעניין ההתנתקות, לו הייתה להם האפשרות היו בוחרים בעד. חמור מאוד.
4.
ב"ה
ז' אייר ה׳תשס״ד
יש שתיי החתימות
5.
היו לא תהיה
ז' אייר ה׳תשס״ד
ה' ירחם
6.
מה נשתנה?
ז' אייר ה׳תשס״ד
בשנים עברו, בשנים הטובות, איפה פעם הרבי הורה לחסידי חב"ד, תמימים, ובנות חב"ד לצאת ולפעול בתחומים השייכים לפוליטיקה וארץ ישראל, הרבי הטיל על אנשי חב"ד לעסוק בקירוב והפצת יהדות, כל עניני שמירה על ארץ ישראל הופנה לאנשים הקרובים לממשל, והרבי לא הטיל אף פעם משימה מעין זו על צעירים וצעירות שכל תפקידם ללמוד ובכך יגנו על ארצינו.
חילול השם לראות בחורי ישיבה בצמתים, בזמן שכל המדינה יודעת שתפקידם ללמוד.- מרחיק אנשים מיהדות כשמתערבים מידי בפוליטיקה
חילול השם לראות בחורי ישיבה בצמתים, בזמן שכל המדינה יודעת שתפקידם ללמוד.- מרחיק אנשים מיהדות כשמתערבים מידי בפוליטיקה
7.
איפה הקול שצריך להישמע....
ז' אייר ה׳תשס״ד
הרבי היה נגד (!!!) גיוס בחורים למאבק מעין זה! בחורי ישיבה תפקידם לשבת, ללמוד ובכך להגן על הארץ, זוהי המטלה שהטיל עליהם הרבי! את דברים מעין אלו-עמידה בצמתים, טלפונים למתפקדים נשאיר זאת למבוגרים. באיזה כוח מטילים על בחורים כאלה תפקידים? מי ערב להפסד לימוד התורה שלהם? שיעלה לפה אדם ויראה מכתב מעין זה מהרבי...
חברה, תחזרו לחב"ד המקורית! אם אנו קוראים לעצמינו חסידים רצונינו הוא רצון הרבי (!) ולא מה שמלהיב אותנו וניראה בעינינו כרצוי.
חברה, תחזרו לחב"ד המקורית! אם אנו קוראים לעצמינו חסידים רצונינו הוא רצון הרבי (!) ולא מה שמלהיב אותנו וניראה בעינינו כרצוי.