מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשס״ט 15.05.2009

אלפים בתהלוכת ל"ג בעומר בבאר שבע

בליל ל"ג בעומר התקיימה בבאר שבע תהלוכת ילדים כשבראשם צועדים ילדי תלמוד תורה חב"ד בניהולו של הרב ניצן חלק עם תופים לכיון המתיבתא, שם הודלקה מדורה ענקית שמסביבה רקדו הילדים והמבוגרים בליווי התזמורת של "שמחה משמים" וזיקוקים * למחרת היום התקיימה התהלוכה המרכזית בעיר בהשתתפות כאלפיים ילדים והוריהם. הרב שניאור זלמן גורליק מנהל בית חב"ד בירך את המשתתפים והדגיש את המעלה המיוחדת של השנה – "שנת הקהל".
אלפים בתהלוכת ל
בליל ל"ג בעומר התקיימה בבאר שבע תהלוכת ילדים כשבראשם צועדים ילדי תלמוד תורה חב"ד בניהולו של הרב ניצן חלק עם תופים לכיון המתיבתא, שם הודלקה מדורה ענקית שמסביבה רקדו הילדים והמבוגרים בליווי התזמורת של "שמחה משמים" וזיקוקים.

בהמשך הערב התקיימו סדנאות הפעלה לילדים ומופע של קוסם. בסיום התוכנית לילדים התקיימה התוועדות מיוחדת לתוך הלילה עם הרב יוסף יצחק פרידמן בהשתתפות עשרות רבות של אנ"ש ומקורבים.

בתחילת הערב יצאו כמאה איש בשני אוטובוסים מבית חב"ד להילולת הרשב"י במירון.
במהלך הנסיעה העבירו שיעור והתוועדות על ל"ג לציבור הנוסעים הרב משה אריאל רוט, והרב דוד סדי.

בנוסף צפו הנוסעים בקטעי וידיאו של הרבי במהלך הנסיעה. כולם חזרו בהתרוממות הרוח ובשמחה על הזכות והנסיעה העריבה בגשמיות וברוחניות.

באונברסיטת באר שבע בתקיימה פעילות מיוחדת לסטודנטים ע"י הרב גיל בליזובסקי
מדורה מרכזית הודלקה ברחבת האונברסיטה בהדלקה כובד דיקן הסטודנטים מר יעקב אפק. הסודנטים נהנו מתוכנית יפה של שירה ושמחה בליווי גיטרה. דברי תורה על מהות החג מפי הרב גיל בליזובסקי, וטעימה "על האש" וסלטים שהכינו משפחת ספיר, בליזוסקי, גלדוואסר והרן.

למחרת היום התקיימה התהלוכה המרכזית בעיר בהשתתפות כאלפיים ילדים והוריהם.
הכינוס הענק התקיים ברחבה שעל יד קריית הממשלה בבאר שבע. במרכז התוכנית הופיע השחקן דודו זר במופע מיוחד לל"ג בעומר. הכינוס נחתם במופע ריקוד חסידי של "דולביט".

הרב שניאור זלמן גורליק מנהל בית חב"ד בירך את המשתתפים והדגיש את המעלה המיוחדת של השנה – "שנת הקהל". הנחה את האירוע הרב חיים הבר – שליח תורה בבאר שבע.

בסיום הכינוס התקיימה תהלוכה ססגונית שיצאה לכיוון "פארק גן הראשונים" בשכונה א' וצעדה לאורך הציר הראשי של העיר - שד' יצחק רגר. בשל כמות המשתתפים הרבה נחסמו כל הצמתים בהם עברה התהלוכה לזמן ארוך,ביניהם צמתים מרכזיים בעיר.

בפארק גן הראשונים התקיים הפנניג ענק לכל הילדים הכולל מתקנים מתנפחים ואטרקציות חלוקת שתיה, קרטיבים וספרונים לילדים. בהפנינג נשא דברי תורה וברכה הרב משה אריאל רוט – שליח הרבי בשכונת נאות לון בבאר שבע.

את האירוע ארגן בהצלחה הרב יוסף יצחק סלוין – מנהל הפעילות בבית חב"ד המרכזי בבאר שבע. אנ"ש בבאר שבע השתתפו ונרתמו להצלחת האירוע בגופם ובממונם.
האירוע התקיים בשיתוף בין בתי חב"ד בעיר בית חב"ד המרכזי באר שבע בראשות הרב שניאור-זלמן גורליק, ומנהל הפעילות הרב יוסף יצחק סלוין בית חב"ד שכונת נווה זאב הרב ניצן חלק בית חב"ד שכונת נווה נוי הרב שמואל נחימובסקי בית חב"ד בשכונת נאות לון הרב משה אריאל רוט. בית חב"ד בשכונה ט' – הרב חיים הבר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.