מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ט 14.05.2009

צפת: ארגון 'חסדי לב' מעניק כלים להצלחה

המיתון במשק והמצב הכלכלי הקשה לא פוסח על איש מבעלי העסקים. עמותת "חסדי לב", העוסקת בהעשרה והעצמה של אוכלוסיית תושבי העיר צפת בכל המגזרים והרמות, יזמה קורס מיוחד לבעלי העסקים שיעסוק בשיפור היכולת לנהל נכון בצורה אפקטיבית את העסק ● הקורס יתפרש על פני 10 מפגשים של 3 שעות ובסופו של תהליך יקבלו המשתתפים שעתיים של ליווי וייעוץ אישי עם אנשי מקצוע בתחומים שונים  לסיפור המלא
צפת: ארגון 'חסדי לב' מעניק כלים להצלחה
צילום: מיילך

המיתון במשק והמצב הכלכלי הקשה לא פוסח על איש מבעלי העסקים. עמותת "חסדי לב", העוסקת בהעשרה והעצמה של אוכלוסיית תושבי העיר צפת בכל המגזרים והרמות, יזמה קורס מיוחד לבעלי העסקים שיעסוק בשיפור היכולת לנהל נכון בצורה אפקטיבית את העסק.

הקורס יתפרש על פני 10 מפגשים של 3 שעות ובסופו של תהליך יקבלו המשתתפים שעתיים של ליווי וייעוץ אישי עם אנשי מקצוע בתחומים שונים. בין הנושאים אותם לומדים בקורס: סודות השיווק, אסטרטגיה, תזרים מזומנים, משיכת לקוחות חדשים, איפה יהיה העסק שלך בעוד 3 שנים ועוד. הקורס מיועד בעיקר לעסקים קטנים. הקורס מתקיים בשיתוף המרכז לצעירים ומרכז מט"י צפון.

יצוין כי מדובר ביזמה אחת מיני רבות של ארגון חסדי לב, שהפך עד מהרה להיות ארגון מוביל גם בלווי עסקים כושלים להצלחה וכך גם מקטין את היקף הנזקקות של התושבים. השיטה שלנו לסייע לכל נזקק, לכל בעל עסק, ולכל תושב הזקוק לעזרה כזו או אחרת. אנו בודקים את הסיבות שהביאו למצב ונותנים לו כלים להתגבר בעצמו על הבעיה וכך גם להחזיר לו את הכבוד העצמי ולהקטין את הנזקקות בעיר.

ראש עירית צפת אילן שוחט אמר, כי דרכו של הארגון היא דרך תורת ישראל על פי הנאמר בתהילים "יגיע כפך כי תאכל אשריך וטוב לך" אשריו מי שאוכל ונהנה מיגיע כפיו, על פני אלא שנזקקים לבריות כדי להביא אוכל לבית. "צריך לעזור לכול נזקק אבל גם לתת לו כלים להצלחה" אומר שוחט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.