מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ט 14.05.2009

הלהיט הבא: "טראכט גוט" ● עכשיו בחנויות

אחרי ארבע שנים של עבודה, משיק הזמר החב"די יוני שלמה את תקליטו החדש: "טראכט גוט", או לאלה שאין להם ממש מושג באידיש - "תחשוב טוב" ● הפרויקט הינו אלבום שמאחד את טובי המלחינים והמעבדים החסידיים: משה לאופר הלחין את 'תנא' שמסתמן כלהיט פוטנציאלי, ויש כמובן את 'כאייל' שהלחין ר' פינקי וובר לסיפור המלא
הלהיט הבא:
שלמה בחיבוק חם עם לאופר אי-שם בצרפת (צילום: שלאגר)
אחרי ארבע שנים של עבודה משיק הזמר החב"די יוני שלמה את תקליטו החדש: "טראכט גוט", או לאלה שאין להם ממש מושג באידיש - "תחשוב טוב" - הפרוייקט הינו אלבום שמאחד את טובי המלחינים והמעבדים החסידיים. משה לאופר הלחין את 'תנא' שמסתמן כלהיט פוטנציאלי, ויש כמובן את השיר 'כאייל' שהלחין ר' פינקי וובר.
על ההפקה עמלו משה לאופר ולוי"ק טובול בשותפות. על העיבודים: משה לאופר ניצח, על הלחנים: אלי לאופר, פינקי וובר ויוסי גרין וכמובן משה לאופר עם כמה להיטים חדשים.

שמו של האלבום לא מקרי. "הרבי תמיד היה מדגיש את המשפט 'חשוב טוב יהיה טוב´ וזה משפט שאני מאוד מתחבר אליו", מסביר יוני את בחירת השם, בשיחה טלפונית שקיים אמש עם מערכת COL.

כמו השם, גם בגרפיקה הושקעה מחשבה. משרדי לבטוב גרפיק בפריז עבדו על קונספט חדש לחלוטין: "רצינו שיהיה פרצוף מחייך ולאחר התלבטויות רבות, בחרנו דווקא לשים אייקון מחייך", מספר שלמה. "זה מאוד שונה, אפילו מפתיע. אנשים מאוד התלהבו - גם בצרפת וגם בארץ".

השקת האלבום החדש תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף: תשדירים בתחנות הרדיו, כרזות ענק על אוטובוסים בריכוזיים החרדיים ומודעות בעיתונות החרדית. על הפרסום אחראי איש התקשורת מנחם טוקר.

האלבום כבר יצא בחנויות גרינטק, ואדרת באמריקה, כשעל הרשת תמצאו אותו במחיר יותר זול באתר שלאגר ולהורדה מיידית.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.