מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ט 14.05.2009

קריית ביאליק: מארבע יוצאת אחת

מי שנקלע ביום ל"ג בעומר לרחובות קרית ביאליק, השתומם נוכח המחזה הססגוני: לא פחות מארבע תהלוכות, מארבעה מוקדים שונים בעיר, מאות ילדים לבושים בתלבושת אחידה, אוחזים בבלוני הליום, הכול צועדים לעבר נקודה מרכזית אחת - בית הספר 'קדימה' שבמרכז העיר לסיפור המלא 
קריית ביאליק: מארבע יוצאת אחת

אלפי ילדים והוריהם צעדו ב-4 תהלוכות ל"ג בעומר בקרית ביאליק, ויחד הם התקבצו להפנינג ענק ומרתק בסיסמת "יחד כל ילדי ישראל".

מי שנקלע ביום ל"ג בעומר לרחובות קרית ביאליק, השתומם נוכח המחזה הססגוני: לא פחות מארבע תהלוכות, מארבעה מוקדים שונים בעיר, מאות ילדים לבושים בתלבושת אחידה, אוחזים בבלוני הליום, הכול צועדים לעבר נקודה מרכזית אחת - בית הספר 'קדימה' שבמרכז העיר.

את התהלוכה המרכזית שיצאה ממרכז המסחרי סביניה, ו2 תהלוכות נוספות שיצאו משכונות "צור שלום" ו "הדרום" והצטרפו לתהלוכה המרכזית בניצוחו של שליח הרבי בעיר, הרב נחום יצחק, הובילה מקהלת המתופפים של צבאות ה' מגדל העמק.

כרכרה מפוארת הובילה את התהלוכה השניה משכונת גבעת הרקפות בעיר, בניצוחו של השליח בגבעה הרב פנחס מרטון. בחצר בית הספר התקבצו כאלף ילדים, מכל מוקדי התהלוכות לכינוס הקהל ענק משותף. הם שמעו על מהות היום, הכריזו את 12 הפסוקים, ונהנו מתכנית עשירה ומגוונת.

כיבדו את הנוכחים בדברים הרב משה שמואל אוירכמן יו"ר רשת מפעלי חב"ד הקריות, וכן ראש עיריית קרית ביאליק, מר אלי דוקורסקי. כמו"כ נכחו באירוע חברי העירייה ונכבדי העיר.

עם סיום הכנס המפואר, החל במקום 'הפנינג מתנפחים ענק' שכלל מתנפחים, ג'מבורי ואף טיסה ב'טרקטורון המעופף'. על הסדר בתהלוכות היו אמונים תלמידי התמימים מישיבת תות"ל מגדל העמק, ומישיבת תות"ל כפ"ח. האירוע כולו אורגן בשיתוף מלא עם מחלקת התרבות של עיריית קרית ביאליק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.