מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשס״ד 27.04.2004

Ynet: החב"דניקים מסירים את הכפפות

כתבת אתר האינטרנט Ynet, אפרת וייס, מספרת על 'הורדת הכפפות' של פעילי חב"ד לקראת משאל ההתנתקות. היא מספרת כי במהלך הלילה נתלו ברחבי הארץ מאות שלטים שעליהם נכתב "הרבי מלובביץ' מבטיח: ברכה והצלחה למצביעים נגד הבריחה מגוש קטיף". מדובר בקמפיין שמארגן ר' יקותיאל ראפ, ובתחילתו התפרסמו שלטים על-גבי 500 אוטובוסים נגד תוכנית ההתנתקות. לחץ על "כתבה מלאה" לקריאת הידיעה מ-Ynet.
Ynet: החב
הידיעה מ-Ynet
קמפיין: הרבי מלובביץ' "יעניק ברכה" למצביעים נגד הנסיגה ימים ספורים לפני משאל ההתנקות בליכוד, במטה חב"ד החליטו "להסיר את הכפפות" ולהגביר את הלחץ על משתתפי המשאל המסורתיים בליכוד. מאות שלטים נתלו ברחבי הארץ בהם נכתב: "הרבי מלובביץ' מבטיח ברכה והצלחה למצביעים נגד הבריחה מגוש קטיף" אפרת וייס בחב"ד מנסים להגביר את הלחץ על המצביעים המסורתיים במשאל ההתנתקות בליכוד: הרבי מלובביץ' המנוח "יעניק ברכה" למתפקדי הליכוד שיצביעו נגד הנסיגה. הלילה נתלו ברחבי הארץ מאות שלטים בהם נכתב "הרבי מלובביץ מבטיח: ברכה והצלחה למצביעים נגד הבריחה מגוש קטיף". יוזמי הקמפיין הם המטה להצלת העם והארץ של חסידי חב"ד, בראשו עומד הרב יקותיאל ראפ. מדובר באותם יוזמי הקמפיין ב-500 אוטובוסים, שבו נכתב "הרבי מלובביץ מזהיר - הבריחה מגוש קטיף סכנה נוראה למיליוני יהודים", שהחליטו כעת "להסיר את הכפפות". הרב ראפ אמר ל-ynet כי "במשך השנים, מאז ששת הימים, הרבי מלובביץ' התריע נגד הנסיגה ומסירת שטחים, הוא זעק מלבו נגד ויתורים שיכולים להביא לקורבנות. הוא גם בירך את אלו שפעלו לטובה על שמירת ארץ ישראל, ונגד מי שהתכוון לגרש יהודים מבתיהם". לדבריו, "כל עם ישראל וגם מתפקדי הליכוד הם יהודים טובים, אבל חשוב לשמור על ארץ ישראל וחשוב למי שרוצה לשמור עליה, לתת ברכה של הרבי". הרב ראפ סיפר כי נפגש לפני כמה שנים עם ראש הממשלה אריאל שרון. "אז שרון אמר לי, 'העם לא יודע בפני איזו סכנה הוא נמצא'. עכשיו יש לי אכזבה גדולה מראש הממשלה. רוצים למסור שטחים בשביל שום דבר, אפילו בלי תמורה. ליהודים אסור למסור שטחים לגויים, כי מסירה כזו היא חילול השם". בימים האחרונים נערכו כינוסי חירום ברחבי הארץ בריכוזי חב"ד, כדי להמריץ את אלפי החסידים להתגייס לעבודה לקראת יום ראשון, מועד המשאל בליכוד. "גוש קטיף, אני נשבע" בנוסף, היום תיערך צעדה של מתנחלים מנווה דקלים לגם קטיף, ובצהריים תתקיים עצרת "הצהרת אמונים" המונית לגוש קטיף קטיף תחת הכותרת: "גוש קטיף אני נשבע". העצרת תתקיים נגד תוכניתו של ראש הממשלה, וישתתפו בה רבנים, שרים מהימין וחברי כנסת מהימין.
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
כל הכבוד להם!
ו' אייר ה׳תשס״ד
כל הכבוד למטה ולקוטי ראפ
2.
בת היענה
ו' אייר ה׳תשס״ד
אתם חבורה של מטומטמים. כל המדינה רואה את השלט "הרבי מלך המשיח" רק אתם לא. ואם מחקתם אז מה קרה? השנאה שלכם מקבילה לשנאה של לולב ונחמסון לרבי הריי"ץ. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
3.
ל"ד
ו' אייר ה׳תשס״ד
חצופים
אומרים בשם הרבי מבטיח???????
מזהיר??????????
ולא עוד ע"ז מפרסמים בכל הארץ הרבי מה"מ מזהיר
איזו חילול ה'....
4.
לקוטי: שיא של חוצפה!
ו' אייר ה׳תשס״ד
יפה שהרב קוטי עוסק בהצלת ארץ ישראל. אבל מנין החוצפה לכתוב ש"הרבי מבטיח" מתי הרבי הבטיח למצביעים נגד ההתנתקות. הפקרות מוחלטת שוררת אצלינו, גם בצד הזה וגם בצד שכנגד. אני מציע בזאת שחברי הבי"ד (הרב ירוסלבסקי, הרב גלוכובסקי, הרב סלונים, הרב הלפרין, הרב ליפסקר, הרב גוראריה והרב הכט) יתכנסו לדון בבעיה הזאת בהקדם.
5.
בת יענה מספיק עם השטויות
ו' אייר ה׳תשס״ד
יישר כח לפעול בכל האמצעים נגד עקירת ארץ הקודש לידי רוצחים,
חזקו ואמצו
6.
מתי הבטיח
ו' אייר ה׳תשס״ד
מישהו יכול להזכיר לי, מתי הרבי הבטיח?

שמא באמצעות ה"אגרומט"?
9.
to 6
ו' אייר ה׳תשס״ד
כשיש כסף על זה שם הרבי בכל !!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.