מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ט 10.05.2009

הרב בנימין קליין התארח במרכז החסד היהודי במוסקבה

במסגרת ביקורו של מזכיר הרבי, הרב בנימין קליין במוסקבה, הוא הגיע לביקור וסיור במרכז החסד היהודי "שערי צדק", הסמוך ונראה למרכז היהודי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה ● את פני הרב קליין קיבלו ראשי המרכז בפתח הבניין המפואר, וסיירו איתו בכל מבואות ואגפי הבניין המרשים, המהווה את ביתם השני ולעיתים אף הראשון, של קרוב לחמש-עשרה אלפי יהודים, נזקקים, גלמודים וחולים  לסיפור המלא
הרב בנימין קליין התארח במרכז החסד היהודי במוסקבה
במסגרת ביקורו של מזכיר הרבי, הרב בנימין קליין במוסקבה, לרגל הולדת נכדתו, בת לבתו השליח הרב יעקב קליין - הגיע הרב קליין היום בשעות הבוקר, לביקור וסיור במרכז החסד היהודי "שערי צדק", הסמוך ונראה למרכז היהודי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה.

את פני הרב קליין קיבלו ראשי המרכז בפתח הבניין המפואר, וסיירו איתו בכל מבואות ואגפי הבניין המרשים, המהווה את ביתם השני ולעיתים אף הראשון, של קרוב לחמש-עשרה אלפי יהודים, נזקקים, גלמודים וחולים.

המרכז מאגד בתוכו תוכניות רבות ומגוונות לעמוד לעזר ולסמך של אותם יהודים, הזקוקים לכך בשעתם ובגילם המתקדם, הן במזון, הן ברפואה ובכל מה שמצטרך.
האורח הרב קליין התרגש למאוד למראה הפעילות הרבה, פרי השקעתו ועמלו של רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, ואת רישומיו המרגשים, העלה בכתב בספר האורחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.