מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ט 10.05.2009

גוטניק נפגש עם האדמו"ר מגור וחשף תוכן הפגישה עם נתניהו

שעה קלה לאחר צאת השבת, נפגש איל-ההון החב"די, הרב יוסף-יצחק גוטניק עם כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א, כך נודע ל-COL ● הפגישה עם האדמו"ר מגור הייתה בארבע עיניים והיא נמשכה כעשרים דקות תמימות. האדמו"ר קיבל את הרב גוטניק במאור-פנים ובחביבות רבה ● גוטניק חשף את תוכן הפגישה עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו וסיפר על פעילות חב"ד בעולם ● מיוחד: כל הפרטים על הפגישה החשאית לסיפור המלא
גוטניק נפגש עם האדמו
מאת מנחם כהן, COL

הלילה, מוצאי שבת, נפגש איל-ההון החב"די, הרב יוסף-יצחק גוטניק עם כ"ק אדמו"ר מגור שליט"א, בחדרו ברחוב מלצר בבני-ברק, כך נודע ל-COL.

גוטניק, שהגיע לישראל לפני כשבוע וחצי, עורך סבב פגישות עם גדולי-תורה ואישי-ציבור. כפי שדווח ב-COL, לפני כשבוע נפגש גוטניק עם האדמו"ר מתולדות אברהם-יצחק שליט"א.

הפגישה עם האדמו"ר מגור הייתה בארבע עיניים והיא נמשכה כעשרים דקות תמימות. האדמו"ר קיבל את הרב גוטניק במאור-פנים ובחביבות רבה.

בתחילת הפגישה, סיפר גוטניק לאדמו"ר מגור על הפגישה המיוחדת שהייתה לו עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו. "אמרתי לנתניהו שיש לו כעת הזדמנות שניה לתקן את העוול שנעשה ב-2003 עם תקציבי המשפחות ברוכות הילדים", סיפר גוטניק. 

האדמו"ר אמר ש"זה תפקיד עיקר וחשוב לעשות הכל בכדי שלא לפגוע במשפחות ברוכות הילדים". גוטניק הוסיף: "אני בטוח שהוא יעשה הכל כדי להחזיר את קצבאות הילדים". האדמו"ר המשיך ודיבר על מצב העוני בימים אלה.

במהלך השיחה המיוחדת, דיבר גוטניק על הלחצים של ארה"ב על ראש-הממשלה נתניהו. "המצב היום, שישנם יהודים שלא אוהבים את ישראל והם מקיפים את נשיא ארה"ב ברק אובמה. זה צרה גדולה", אמר גוטניק. האדמו"ר חייך והנהן לאות הבנה.

בשלב האחרון של השיחה, סיפר גוטניק לאדמו"ר על עסקיו בהודו ועל-כך שהוא הולך להקים מרכז גדול של חב"ד במומביי. האדמו"ר התעניין בפרטי-פרטים על בניית המרכז ועל פעילות חב"ד המתחדשת, לאחר הפיגוע הרצחני בבית-חב"ד לפני כחצי שנה. האדמו"ר בירך ועודד את פעילות השלוחים בעולם.

לפני שיצא גוטניק מהחדר, בירך אותו האדמו"ר בעסקים, "יותר ויותר", כלשונו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.