מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשס״ט 07.05.2009

חדש: עלון "פעמיים ח"י רוטל"

מארגני מבצע "פעמיים ח"י רוטל" לתהלוכות הפיקו עלון הסברה צבעוני על המבצע. בעלון פירוט נרחב על חשיבות התרומה לתהלוכות הקודש של הרבי, והסבר על סגולת ח"י רוטל ● בוועד האברכים קוראים לכל אנ"ש להשתתף במבצע, לתרום סך של 180 ₪, השווה לכפליים ח"י רוטל, לכבוד רשב"י ולכבוד הרבי ● חסידי חב"ד בישראל המבקשים לתרום בכרטיס אשראי יתקשרו למספר 03-9606343. ניתן לתרום גם באמצעות משלוח לת.ד. 600 כפר חב"ד 60840 או באתר האינטרנט: www.18rotal.info  לסיפור המלא
חדש: עלון

מארגני מבצע "פעמיים ח"י רוטל" לתהלוכות הפיקו עלון הסברה צבעוני על המבצע. בעלון פירוט נרחב על חשיבות התרומה לתהלוכות הקודש של הרבי, הסבר על סגולת ח"י רוטל, סיפורו המיוחד של תורמי השתייה לתהלוכת ל"ג בעומר באופקים שנפקדו בבן זכר אחרי שנים וציטוטים משיחות הקודש של הרבי בדבר חשיבות התרומה וחשיבות התהלוכות וכן בדבר הצעת הרבי משנת תשמ"ט לתת לצדקה כמספר ח"י בימים הסמוכים לל"ג בעומר, ובפרט כשל"ג בעומר חל ביום שלישי בשבוע.

בוועד האברכים קוראים לכל אנ"ש להשתתף במבצע, לתרום סך של 180 ₪, השווה לכפליים ח"י רוטל, לכבוד רשב"י ולכבוד הרבי. בכסף זה יקבלו השלוחים שי' ללא כל תשלום שקיות שתייה ופרסים עבור ילדי התהלוכות. היעד לדברי 'ועד האברכים' הוא להגיע ל-200 אלף שקיות שתייה ול-2000 פרסים.

חסידי חב"ד בישראל המבקשים לתרום בכרטיס אשראי יתקשרו למספר 03-9606343. ניתן לתרום גם באמצעות משלוח לת.ד. 600 כפר חב"ד 60840 או באתר האינטרנט: www.18rotal.info. מס' הטלפון למתקשרים מחו''ל הוא: 972-3-9606343. כמידי שנה, רשימת התורמים תועבר אי"ה ביום ל"ג בעומר עצמו הן לרבי והן לציון הרשב"י.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.