מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשס״ט 05.05.2009

תרמו שתייה לתהלוכה – ונפקדו!

לרגל מבצע "פעמיים ח"י רוטל" לתהלוכות המתקיים בימים אלה, מספר הרב ישראל הרשקוביץ, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד באופקים: "מעשה ביהודי שקיבל על עצמו לרכוש שתייה עבור כל הילדים שיצעדו בתהלוכה באופקים. הוא ואשתו הגיעו לתהלוכה ונתנו לי צ'ק על כל הסכום. עשרה חודשים לאחר מכן נולד בנם בכורם וייקרא שמו בישראל מנחם מענדל...  לסיפור המלא
תרמו שתייה לתהלוכה – ונפקדו!
לרגל מבצע "פעמיים ח"י רוטל" לתהלוכות המתקיים בימים אלה, מספר הרב ישראל הרשקוביץ, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד באופקים:

בשבת לפני ל"ג בעומר תשנ"ח, ייחדתי את דבריי לפני קריאת התורה לל"ג בעומר. הזכרתי שזהו יום בו ראינו אצל רבותינו נשיאינו מופתים רבים, במיוחד בנוגע לילדים, כמובא ב'היום יום'. הוספתי שגם אצל הרבי ראינו מופתים בנוגע לילדים ביום זה והצעתי שמאחר ורשב"י והרבי נמצאים בתהלוכה, אם יש מי שזקוק לישועה בעניין זה או שידוע לו אודות אחד כזה, יקבל על עצמו להשתתף בממונו בתהלוכה ע"י קניית שתייה ופרסים לתהלוכה והזכות זו יזכה לברכות הרבי בענייניו.

בסיום התפילה ניגש אליי יהודי חרדי שלא היה לו קשר איתנו והגיע "במקרה" לתפילה. הוא סיפר לי שהם נשואים כמה שנים וטרם התברכו בפרי בטן ושהרגיש שהדברים שאמרתי היו מכוונים אליו ושמשמים סידרו שיבוא להתפלל היום בחב"ד כדי שישמע זאת.

היהודי קיבל על עצמו לרכוש שתייה עבור כל הילדים שיצעדו בתהלוכה באופקים. הוא ואשתו הגיעו לתהלוכה ונתנו לי צ'ק על כל הסכום. עשרה חודשים לאחר מכן נולד בנם בכורם וייקרא שמו בישראל מנחם מענדל...

בוועד האברכים קוראים לכל אנ"ש להשתתף במבצע, לתרום סך של 180 ₪, השווה לכפליים ח"י רוטל, לכבוד רשב"י ולכבוד הרבי. בכסף זה יקבלו השלוחים שי' ללא כל תשלום שקיות שתייה ופרסים עבור ילדי התהלוכות. היעד לדברי 'ועד האברכים' הוא להגיע ל-200 אלף שקיות שתייה ול-2000 פרסים.

חסידי חב"ד בישראל המבקשים לתרום בכרטיס אשראי יתקשרו למספר 03-9606343. ניתן לתרום גם באמצעות משלוח לת.ד. 600 כפר חב"ד 60840 או באתר האינטרנט: www.18rotal.info. מס' הטלפון למתקשרים מחו''ל הוא: 972-3-9606343. כמידי שנה, רשימת התורמים תועבר אי"ה ביום ל"ג בעומר עצמו הן לרבי והן לציון הרשב"י.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.