מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשס״ט 04.05.2009

היהלומנים חגגו בבורסה עם עו"ד ציבין

נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, מר אבי פז, ערך אתמול טקס הוקרה לחברי הבורסה ליהלומים אשר שוחררו במהלך השנה והחודש האחרונים, מבית כלא ברוסיה, לאחר ששהו בו תקופות ארוכות ● בין האורחים שהוזמנו על ידי הנשיא, היה גם עורך הדין מרדכי ציבין שייצג את אחד היהלומנים ששוחרר   לסיפור המלא
היהלומנים חגגו בבורסה עם עו
נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, מר אבי פז, ערך אתמול טקס הוקרה לחברי הבורסה ליהלומים אשר שוחררו במהלך השנה והחודש האחרונים, מבית כלא ברוסיה, לאחר ששהו בו תקופות ארוכות.

בין האורחים אשר הוזמנו על- ידי הנשיא, היה גם עורך הדין מרדכי ציבין, אשר ייצג את אחד היהלומנים אשר שוחרר וכן גם ר' נחמן מיידנצ'יק, מנהל בית חב"ד בנמל התעופה שעל ידי צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, ואשר נחשב למקורבו, וידידם של חלק מהיהלומנים המשוחררים.

עוה"ד ציבין טוען, כי בידיו ראיות פיזיות מוחלטות לכך שבמהלך ביקורו של נשיא הפדרציה הרוסית בישראל, מר ולדימיר פוטין, בתקופה בה שהו הלקוחות שלו בכלא הרוסי, פגשה אותו אישיות ישראלית בכירה ביותר וביקשה מפוטין כי הישראלים יועברו ארצה לשם המשך ריצוי עונשם בהתאם לאמנה קיימת בין רוסיה לישראל. פוטין ענה, כי אם ישראל תסגיר לרוסיה גורמים עוינים לשלטון הרוסי הנמצאים בישראל, יסכימו הרוסים להעברת האסירים הישראלים לישראל. ציבין טוען כי לקוחותיו היו למעשה בני ערובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.