מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשס״ט 03.05.2009

ח"כ רותם ירצה בפני הועידה האירופאית לאנשי דת

על רשימת המרצים המקצועיים והאישים המכובדים שישתתפו בוועידה האירופאית לאנשי דת בעוד שבועיים נמנה גם יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הפרלמנט הישראלי ח"כ דוד רותם ● הנהלת הארגון שמה דגש מיוחד בבחירת המרצים השונים על ידע ניסיון ומקצועיות רחבה ככל האפשר בנושאים חוקתיים משפט וזכויות אדם. המטרה לתת למשתתפים כלים מעשיים לפתרונות שונים ולשדרוג הפעילות שלהם אחרי הועידה  לסיפור המלא ● הרב בקשי דורון מברך את משתתפי הוועידהבקרוב בהאג, הולנד: 'הועידה האירופאית לאנשי דת'
ח
הרב לוי קנלסקי עם יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ דוד רותם

על רשימת המרצים המקצועיים והאישים המכובדים שישתתפו בועידה האירופאית לאנשי דת בעוד שבועיים נמנה גם יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הפרלמנט הישראלי ח"כ דוד רותם.

הנהלת הארגון שמה דגש מיוחד בבחירת המרצים השונים על ידע ניסיון ומקצועיות רחבה ככל האפשר בנושאים חוקתיים משפט וזכויות אדם. המטרה לתת למשתתפים כלים מעשיים לפתרונות שונים ולשדרוג הפעילות שלהם אחרי הועידה.

כמו כן, יצירת קשרים עם הגורמים החשובים ביותר בתחומים אלה, על מנת להמשיך את הקשר ולהרחיב את הפעילות בעתיד.

בתום פגישת יו"ר הארגון הרב לוי קנלסקי עם ח"כ דוד רותם סוכם כי ח"כ רותם  ירצה למשתתפי הועידה באמצעות שיחת ועידה - כך שבאי הוועידה יראו אותו  בועידה משותפת. הוא ירצה על הצורך והמחוייבות שיש לקהילה בשיקום האסיר ושילובו בקהילה, המעלות של השילוב, הדרכים ועצות אחרות, זהירות מיוחדת, על הצורך לדאוג למשפחה שנשארה מאחור האישה והילדים, ובעיקר לדאוג לדור העתיד הילדים שלא יגדלו כפושעים.

כמו כן ידגיש ח"כ רותם כי המטרה לדאוג למיגור הפשע - לחברה בטוחה יותר. עצם הטיפול והיחס לאסיר עוד בתוככי הכלא היא זו שתגרום ליצור חברה יותר טובה ונקייה מפשע, ותקל על תהליך השיקום שלאחרי השחרור.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.