לוטו ל
מאת כתב COL בירושלים

כל שנה והגימיק שלה, הירושלמים לא מפסיקים להפתיע, והשנה גימיק יחודי ומקורי לוטו ל"ג כרטיס גירוד המשלב שעשוע ומשחק נושא פרסים למשתתפי התהלוכה הגדולה בעולם.

זו כבר מסורת של למעלה מעשרים שנה, תהלוכת ל"ג בעומר בירושלים הצלחה שאין לה מתחרים. התהלוכה הגדולה בעולם של צעירי אגודת חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, שמסתיימת בכינוס ענק רב רושם בבירת תהלוכות ל"ג בעומר בעיה"ק ירושלים, מצליחה לאחד יותר מעשרת אלפים ילדים, מכל החוגים ומכל תלמודי התורה השונים.

בראש מטה הארגון עומד הרב נפתלי רוט מנהל "מרכז חינוכי חסידותי" וכל מי שצופה במערך ההכנות לא יכול שלא להתפעל מהארגון המופתי ומהשקעה הרבה והמסורה של כל צוות המטה למלא את השליחות הגדולה של הרבי להצלחת התהלוכה.

מארגני התהלוכה מסרו כי שהשנה בהיותה "שנת הקהל" הוחלט לצאת במסע פרסום חסר תקדים שיבטיח השתתפות מקסימאלי של ילדי תשב"ר, תחת הכותרת "כל הילדים רוצים לזכות" יופצו למעלה משלושים אלף פרוספקטים צבעוניים ומרהיבים בתיבות הדואר של השכונות החרדיות ברחבי ירושלים, זאת בנוסף למודעות ענק בכל שכונות העיר תיאום עם מנהלי מוסדות החינוך בירושלים והפצת חומר בבתי הכנסת ובמקומות המרכזיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.