מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשס״ט 30.04.2009

נחל'ה: ננעל סמינריון "רפואה וקבלה" לדוברי רוסית

הצלחה רבה נרשמה בסמינריון "רפואה וקבלה" לדוברי רוסית שהתקיים בשבת זו, רח' אייר, במתחם המרווח של אירגון חמ"ה אשר בנחלת הר-חב"ד. סמינר זה הינו פרי עמלו של אירגון לפי"ד בשיתוף פעולה עם הרב יוסף-יצחק נסילביץ' יו"ר ארגון "אחדות ישראל בהפצת מעינות"  לתמונות    
נחל'ה: ננעל סמינריון
הצלחה רבה נרשמה בסמינריון "רפואה וקבלה" לדוברי רוסית שהתקיים בשבת זו, רח' אייר, במתחם המרווח של אירגון חמ"ה אשר בנחלת הר-חב"ד. סמינר זה הינו פרי עמלו של אירגון לפי"ד בשיתוף פעולה עם הרב יוסף-יצחק נסילביץ' יו"ר ארגון "אחדות ישראל בהפצת מעינות ".

בערב שבת ובמשך השבת התקיימו הרצאות וסדנאות בנושא הנבחר. "הגיעו אנשים ממגוון רחב" מציין הרב אלי רוזנבלום, אחד מראשי אירגון לפיד "החל מאנשים המחפשים מענה ורפואת הגוף או הנשמה ועד לרופאים המתעניינים וחוקרים את הנושא".

הרב יוסף יצחק ניסלביץ', יו"ר אירגון "אחדות ישראל", קיבל את פני הבאים בחמימות רבה ודיבר אודות חשיבות הגאוה היהודית, בעיקר בקרב סביבה הנראית כעויינת. הוא הדגים עניין זה באפיזודות מעניינות, וסיכם בכך שעל כל אחד מאיתנו להיות מגדלור גאה בסביבתו.

הרב אליהו פאלי קישר בין נושא הסמינר לחודש אייר וניתח בעמקות את דבריו של הרבי על הפסוק "כל המחלה אשר... לא אשים עליך... אני ה' רופאך" ואיך שחודש זה מסוגל לעקור עוד מלכתחילה את שורשו של כל מחלה.

הרב ד"ר יהודה טרבינסקי, אורח הכבוד, העביר והפעיל את הסדנאות המגוונות שנערכו במשך השבת, מתוך ידע ונסיון רחב של מחקר רב שנים. הוא התמקד בעיקר בעקרונות שיטתו המיוחדת ברפואה אותה פיתח תוך מחקר מעמיק בכתבי הקודש שבתורה.

הרב ברוך אריסטר הדגיש ופירט אודות השורש הרוחני של כל המחלות, וסיכם אודות חשיבות קיום המצוות ולימוד התורה המושכים את הרפואה והשפע לכל אחד ואחת בפני עצמו.

ראשי האירגון מבטיחים כי זוהי רק פתיחה של סמינריוני הקיץ, ובעז"ה הסמינריון הבא יהיה בקרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.