מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשס״ט 28.04.2009

משלחת רבנים חנכה את המרכז היהודי החדש בוויניצא

משלחת רבנים מכובדת מארץ ישראל, חנכה בראשית השבוע את המרכז היהודי החדש בעיר וויניצא שבמערב אוקראיינה. את המבנה החדש לפעילות היהודית הענפה בווניצא, רכש רבה של וויניצא הרב שאול הלוי הורביץ, המשמש גם כשליח חב"ד בעיר ובמחוז  לתמונות     
משלחת רבנים חנכה את המרכז היהודי החדש בוויניצא
משלחת רבנים מכובדת מארץ ישראל, חנכה בראשית השבוע את המרכז היהודי החדש בעיר וויניצא שבמערב אוקראיינה. את המבנה החדש לפעילות היהודית הענפה בווניצא, רכש רבה של וויניצא הרב שאול הלוי הורביץ, המשמש גם כשליח חב"ד בעיר ובמחוז.

הפעילות כוללת את בית הספר "אור אבנר – חב"ד" מיסודו של הנגיד החסידי ר' לוי לבייב, נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, וכן כמה בתי כנסת ופעילויות יהודיות מגוונת לאלפי יהודי העיר.

עם התרחבות הפעילות, נעשה המקום הקודם צר מלהכיל. בסיוע משפחת ראהר, נרכש לאחרונה מבנה רחב במרכז העיר, תודות גם לסיוע הרב של הרב משה קוטלרסקי סגיו"ר המרכז לענייני חינוך, השליח הרב דוד מונדשיין מנהל "קרן לבייב" והשליח הרב שלמה ווילהלם, רבה של ז'יטומיר ומערב אוקראיינה. בימים הקרובים ייחלו בעז"ה במקום, בשיפוץ נרחב להתאמת המקום לפעילות הנרחבת.

הרבנים שביקרו במקום הם: הרב מאיר סירוטה מו"ץ בהעדה החרדית, הרב יהודה רבינוביץ אב"ד בירושלים והרה"ג ר' חיים אלעזר שיינברגר. הרבנים סיירו במקום ושמעו סקירה על הפעילות מפי הרב הורביץ ולאחר מכן התיישבו לאמירת 'לחיים' והתוועדות חסידית במבנה החדש, תוך איחולי הצלחה וברכה שהמקום יהיה בעז"ה צר עבור הפעילות היהודית שתתרבה עוד, להגדיל תורה ולהאדירה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.