מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשס״ט 27.04.2009

החוברת העשירית בסדרת "דעתן עלך" ● להורדה

לרגל סיום מסכת בבא קמא במסגרת הדף היומי יוצאת לאור היום החוברת העשירית בסדרת "דעתן עלך" המחולקת חינם בבתי הכנסת ברחבי הארץ על ידי בתי חב"ד ותמימים בישיבות חב"ד ● הרב מאיר אליטוב אומר ל-COL כי הוא רואה עניין גדול ללמוד בדרך שהתווה לנו הרבי ובענייננו ללמוד וללמד גם על פי הכלל "הכל הולך אחר החתום"  להורדת הקובץ
 החוברת העשירית בסדרת
לרגל סיום מסכת בבא קמא במסגרת הדף היומי יוצאת לאור היום החוברת העשירית בסדרת "דעתן עלך" המחולקת חינם בבתי הכנסת ברחבי הארץ על ידי בתי חב"ד ותמימים בישיבות חב"ד.

שלא כבתשעת החוברות הקודמות בהם הופיעו מספר הדרנים של הרבי, הרי שעל מסכת בבא קמא ישנו רק הדרן אחד (בחלק י"ט פר עקב) וכדי להגיש ללומדים חוברת מכובדת מפתיע הרב מאיר אליטוב את קהל הלומדים בביאור משלו למחלוקת רבי יוחנן וריש לקיש בעניין אישו משום חציו או משום ממונו המבוסס כולו על היסודות האמורים בהדרן של הרבי.

הרב מאיר אליטוב אומר ל-COL כי הוא רואה עניין גדול ללמוד בדרך שהתווה לנו הרבי ובענייננו ללמוד וללמד גם על פי הכלל "הכל הולך אחר החתום" כלומר שאפשר וצריך לגלות בכמה שיותר סוגיות במסכת את הביאור המסתתר בהן על פי ההדרן של הרבי. הוא מוסיף ואומר כי כבר היה לעולמים מי שבא לבאר מסכת שלמה על יסוד אחד הלא הוא הרב יהודה הבר ע"ה בספרו "שערי יהודה"

להורדת הקובץ: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.