מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשס״ט 27.04.2009

התוועדות חברים בבית-חיינו

אנ"ש והתמימים התוועדו בסעודת דוד מלכא משיחא והתוועדות חברים, בבית חיינו 770 במוצש"ק, אור לב' אייר, ליל ספירת "תפארת שבתפארת" יום ההולדת של כ"ק אדמו"ר מהר"ש, "לכתחילה אריבער"  לסיפור המלא  
התוועדות חברים בבית-חיינו
(צילום: COLlive.com)
אנ"ש והתמימים התוועדו בסעודת דוד מלכא משיחא והתוועדות חברים, בבית חיינו 770 במוצש"ק, אור לב' אייר, ליל ספירת "תפארת שבתפארת" יום ההולדת של כ"ק אדמו"ר מהר"ש, "לכתחילה אריבער".

ההתוועדות התחילה ב"דבר מלכות" מראות הקודש של הרבי בענינא דיומא מעלת היום של "לכתחילה אריבער". אחרי זה ביקש הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית שכל הציבור ימזגו כוסית משקה ויאמרו יחד "לחיים" לזכות הרב דוד ראסקין, ר' דוד בן דרויזא, יושב ראש צעירי אגודת חב"ד המרכזית, לרפואה קרובה ושלימה.

הרב בוטמאן סיפר כנהוג במוצאי שבת קודש, לספר כמה סיפורים מהרבי מהר"ש, והדגיש שהרבי אמר בתחילת נשיאותו שענינו הוא להביא את הגאולה פה למטה בארץ. והרבי מסביר שענין זה קשור עם "לכתחילה אריבער". שיהודי שואל את עצמו איך זה שברגע אחד הוא יהי' בגלות ובשבריר רגע הוא יהי' בירושלים עיר הקודש, התשובה על זה היא "לכתחילה אריבער".

הרב משה פסח גאלדמאן, מזכיר צעירי אגודת חב"ד המרכזית, דיבר על זה שהרבי אומר ש"לכתחילה אריבער" הוא ענין של פעולה נמשכת שכל הזמן צריךלהיות הענין של "לכתחילה אריבער" על יום האתמול, וכמו כן ברוך השם הפעולות של השלוחים בצעירי אגודת חב"ד שרואים ההצלחות כל שנה ושנה.

הרב כתריאל ברוך קאסטעל, מרכז הפעולות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית דיבר על הפעולות התמידיות ועל חמישים ויותר הבתי חב"ד בעיר נו יורק וסביבותי' שרואים לא רק הענין של "לכתחילה אריבער" אלא גם הענין של "דידן נצח" שרואים המוחש ההצלחה האדירה שהרבי מזכה בהן את השלוחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.