מערכת COL | יום כ"ח ניסן ה׳תשס״ט 22.04.2009

גם השנה: סופשבוע של אירגון EJSN בשוויץ

אירגון EJSN הפועל בקרב הקהילות היהודיות באירופה, כבר הפך מזמן לשם דבר בכל הקשור להעברת שיעורי תורה ובצורה היוקרתית ביותר ● לאחר ההצלחה הרבה בשנה שעברה, מארגן גם השנה הרב שלום ליברוב העומד בראש הארגון סוף שבוע ארוך במלון מפואר על שפת נהר בעיירה דאבוס השוכנת בהרי האלפים בשוויץ  כל הפרטים
גם השנה: סופשבוע של אירגון EJSN בשוויץ
אירגון EJSN הפועל בקרב הקהילות היהודיות באירופה, כבר הפך מזמן לשם דבר בכל הקשור להעברת שיעורי תורה ובצורה היוקרתית ביותר.

לאחר ההצלחה הרבה בשנה שעברה, מארגן גם השנה הרב שלום ליברוב העומד בראש הארגון סוף שבוע ארוך במלון מפואר על שפת נהר בעיירה דאבוס השוכנת בהרי האלפים בשוויץ.

הרב ליברוב מזמין את השלוחים והמקורבים להשתתף בשבת, ולהנות ממגוון הרצאות ושיעורים עם סגן שר החוץ מר דני איילון, הרב יצחק שוחט, הרב משה בריסקי, ד"ר מרדכי הלפרין ועוד שורה של שלוחים ומרצים מרתקים ומעניינים במגוון נושאים. את השבתון ינעים בשירתו הערבה הזמר דודו פישר.

הארגון שמטפל בכל הקשור ללימודי יהדות באירופה, מארגן סביב השנה שיעורי תורה, הרצאות יהדות וכו' באמצעות סבב מרצים באירופה, הרצאות וידאו אירופאיות ועוד.

על התכנים שיוגשו בשבתון שנערך בעזרת JLI עובדים כבר מס' חודשים צוות נרחב של שלוחים ותיקים וצעירים אשר דואגים להתאים את האוירה והתכנים לכל יהודי, בכל מצב ובכל גיל.

בשיחה עם הרב ליברוב ממשרדו בקריית האיחוד האירופאי בבריסל הוא מדגיש כי שבתון זה הוא הזמדנות ייחודית להעמקת הקשר בין השליח לבין מקורבו באופן אישי ובאווירה רגועה ויוקרתית.

בגשמיות, מסביר ל-COL המפיק החב"די שניאור פליישמן מחב' פליישמן הפקות, מובטח לנוכחים הנאה של 10 כוכבים, עם אירוח כיד המלך במלון המפואר ביותר בדאבוס, שוויץ, שפע רב של מעדנים, תפנוקים כיד המלך ועוד הפתעות.

מהארגון נמסר כי ההרשמה בשיאה והמעוניינים מוזמנים לפנות לארגון EJSN בטלפון +32 2 233 1854 או במייל [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.