מערכת COL | יום כ"ז ניסן ה׳תשס״ט 21.04.2009

ניו-יורק: רבבות יהודים נחשפו ל"סעודת משיח"

כאלף איש מאנ"ש ותלמידי-הישיבות צעדו בשביעי של פסח, לאיזורים רבים בעיר ניו-יורק ● חברי התהלוכה שאורגנה על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית, נאמו ביותר מ-200 בתי-כנסת בבורו-פארק, פלטבוש, ברייטן-ביטש, בנסנהוירסט, שיפסהעד ביי, קנרסי, סי-גייט, האווארד ביטש קווינס ומנהטן ● רבים הזכירו בערגה את הימים הטובים ההם כשהרבי הי' עומד בכניסה ל-770 לנצח על התהלוכות... לסיפור המלא
ניו-יורק: רבבות יהודים נחשפו ל
הרבי מלווה אורחים בכניסה ל-770 (צילום ארכיון: COL)
כאלף איש מאנ"ש ותלמידי הישיבות צעדו ביום שביעי של פסח, לאיזורים רבים בעיר ניו-יורק, מהם כשלוש שעות לכל צד. חברי התהלוכה שאורגנה על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית, נאמו ביותר מ-200 בתי-כנסת בבורו-פארק, פלטבוש, ברייטן-ביטש, בנסנהוירסט, שיפסהעד ביי, קנרסי, סי-גייט, האווארד ביטש קווינס ומנהטן.

הצועדים מסרו משיחות הרבי בהנוגע לשביעי של פסח ואחרון של פסח, ודברו על מנהג הבעש"ט לעשות סעודת משיח באחרון של פסח ועל תקנת הרבי לשתות ארבע כוסות במשך הסעודה. "אלו חייליו של הרבי, חיילי בית דוד שצועדים לקיים פקודת הרבי לשמח יהודים בשמחת החג", אמר הרב שמואל-מנחם-מענדל בוטמאן, מנהל 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית.

התהלוכות אורגנו בשיתוף פעולה עם המשטרה על ידי הרב יוסף יצחק יצחק בוטמאן, הרב יהודה בלאטנער, והתמימים יוסף גולדווסר ושלמה זלמנוב שעשו עבודתם בכשרון במסירות ובמרץ.

כידוע, הרבי הטיל על 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית את ארגון התהלוכות, והיה יוצא בעצמו לפתח בית-חיינו - 770 כשהתהלוכות היו עוזבות את 770, הי' מעודד בידיו הקדושות את השירה והזימרה בעת התחלת התהלוכות. רבים הזכירו בערגה את הימים הטובים ההם כשהרבי הי' עומד בכניסה ל-770 לנצח על התהלוכות...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.