מערכת COL | יום כ"ז ניסן ה׳תשס״ט 21.04.2009

סטודנטים בברוקלין יבנו במו ידיהם את בית חב"ד החדש

אם סטודנטים יבנו אותו, הם גם יבקרו בו. כך סבור הרב שמחה וויינשטיין, שליח בחמשת האוניברסיטאות של ברוקלין, שם לומדים 5,000 סטודנטים יהודיים. השליח מתגורר מרחק הליכה של חצי שעה מאוניברסיטת פראט, הגדולה מכולם, שם נמצאת גם האוכלסיה היהודית השלישית בגודלה בארה"ב. השליח והסטודנטים החלו בימים אלה בהכשרת מבנה מסחרי שישמש בית כנסת, אולם אירועים ומטבח כשר למהדרין  לסיפור המלא
סטודנטים בברוקלין יבנו במו ידיהם את בית חב
אם סטודנטים יבנו אותו, הם גם יבקרו בו. כך סבור הרב שמחה וויינשטיין, שליח בחמשת האוניברסיטאות של ברוקלין, שם לומדים 5,000 סטודנטים יהודיים. השליח מתגורר מרחק הליכה של חצי שעה מאוניברסיטת פראט, הגדולה מכולם, שם נמצאת גם האוכלסיה היהודית השלישית בגודלה בארה"ב.

השליח והסטודנטים החלו בימים אלה בהכשרת מבנה מסחרי שישמש בית כנסת, אולם אירועים ומטבח כשר למהדרין. הסטודנטים תורמים מכישוריהם בכל תחום; ארכיטקטורה,עיצוב פנים, ציורי קיר ועוד. וויינשטיין המשיל את השתתפות הסטודנטים בבניה לבנין בית המקדש, כאשר כל העם השתתף בבניה.

מרגש לראות את הסטודנטים מכירים תודה לשליח ושמחים להחזיר לו ולו במעט על כל מה שהוא פועל עבורם. עלקא סודין חייבת לבית חב"ד תודות רבות; היא נפגשה עם בעלה שאול בלאנצ' אנד לרן - ארוחה ושיעור, והם ערכו את הפגישות בבית משפחת ווינשטיין. עלקא תצייר את ציור הקיר בבית חב"ד העתידי.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.