מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשס״ט 19.04.2009

אשדוד, חודש ניסן: דו"ח פעילות כללי

חודש גדוש פעילות עבר על שלוחי חב"ד בעיר אשדוד ● קייטנת פסח, חלוקת מצות שמורות, ברכת החמה, סדרים ציבוריים, התוועדות י"א ניסן ועשרות סעודות משיח ● דו"ח פעילות לסיפור המלא
אשדוד, חודש ניסן: דו
צרור הפרסומים שהפיקו השלוחים אשדוד
באשדוד מסכמים עוד חודש של פעילות. חודש עמוס בפעילות עבר על שלוחי חב"ד לעיר אשדוד. בית חב"ד המרכזי תחת השליח הרב שניאור זלמן גודמן, בית חב"ד רובע י"א בניהולו של השליח הרב מרדכי מנשה לאופר ובית חב"ד רובע הקריה בראשות השליח הרב יוסף יצחק פרידמן ניצחו על הפעולות הנרחבות.

בימים שקדמו לפסח העסיק בית חב"ד ברובע י"א עשרות ילדים בקייטנת פסח מאתגרת ומלאת תכנים וערכים. הילדים נהנו מפעילויות ואטרקציות שונות: אפו מצות, צפו בהצגה חינוכית, ערכו התוועדות יום הולדת לרבי ויצאו עם מלוא חופניים של כיף והנאה.

מאות מידידי ומקורבי בתי חב"ד בעיר קיבלו סטים של מצות שמורות מהודרות ממאפיית ליובאוויטש כפר חב"ד. גם חבילות "קמחא דפסחא" בהם מצרכי חג ותלושי קניה העניק בית התבשיל הפועל בעיר תחת "כולל חב"ד".

התוועדות י"א ניסן מיוחדת, התקיימה בבית הכנסת "ברכת עמליה" ברובע י"א. אורח ההתוועדות, העיתונאי ר' שאול שיף, ריתק את עשרות המשתתפים בחשיפת מסכת הקשרים לה זכה עם הרבי, במסגרת עבודתו בעיתון "הצופה".

מעמד "ברכת החמה" המרכזי התקיים ברובע הקריה בהשתתפות בני הקהילה. בתום אמירת הברכה צפו המשתתפים במראות קודש של הרבי מברכת החמה בשנת תשמ"א.

שני סדרי פסח ציבוריים התקיימו באשדוד. האחד, במתנ"ס רובע י"ג, בו השתתפו עשרות עולים מרוסיה שהשתתפות בסדרי חב"ד בעיר היא מסורת של שנים עבורם. השני, במתנ"ס ג', בו נרשמה השתתפות יוצאת מהרגיל של תושבי הסביבה מכל גווני הקשת.

וכמובן, כמידי שנה: עשרות סעודות משיח התקיימו בבתי הכנסת השונים ברחבי העיר. ברובע י"א עצמו קיים בית חב"ד 10 סעודות בהם השתתפו כ-500 יהודים. בליל החג וביומו ביקרו אברכים ובחורים בכל בתי הכנסת וסיפרו על משמעות החג. גם לנשים התקיימה סעודת משיח בבית משפחת לאופר.

סעודות משיח נוספות התקיימו ברובעים השונים. את סעודת משיח ברובע י"ג קיים הרב שלום דובער מישולובין הפעיל במקום זה קרוב ל-15 שנה.

את חודש הפעילות חתמה התוועדות שבת מברכים המסורתית המתקיימת מידי חודש בבית השליח לרובע י"א. השתתפו בה קרוב למאה אנשים, נשים וטף. בהתוועדות עוררו את המשתתפים בקבלת החלטות טובות בקשר לזירוז הגאולה, במלאות ח"י שנים לאמירת השיחה הידועה "עשו כל אשר ביכולתכם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.