מערכת COL | יום כ"ג ניסן ה׳תשס״ט 17.04.2009

חב"ד נתניה: 5 סדרים ציבוריים ו-67 סעודות משיח

פעילי חב"ד בנתניה מסכמים חודש גדוש באירועים ופעילויות- 5 סדרים ציבוריים נערכו בכל רחבי העיר בהם השתתפו למעלה מ- 400 גברים נשים וטף. ברכת חמה "ברוב עם" נערך ברחבת בית חב"ד המרכזי ברח' נורדאו. סעודות משיח נערכו ב- 67 בתי כנסת בכל רחבי העיר. התוועדות מרתקת לרגל י"א ניסן. כל זה ועוד נערך ע"י בית חב"ד נתניה בראשות רב הקהילה ויו"ר מוסדות חב"ד הרב מנחם ולפא ובארגון הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות בבית חב"ד  לסיפור המלא
חב

5 סדרים ציבוריים:
למעלה מ- 400 איש השתתפו בסדרים הציבוריים, כשהסימן הבולט שבהם היה האחדות המיוחדת ששררה בין כל המשתתפים: משפחות מבוססות אשר רצו לחגוג את הסדר כהלכתו ברוח חב"דית לצד עולים חדשים, קשישים, אנשים בודדים שלא היה להם היכן לחגוג את הסדר או משפחות שלאור המצב הכלכלי לא יכלו לעמוד בהוצאות החג. כולם נהנו מסדר פסח כהלכתו שנערך ברוב טעם והדר ובאווירה חגיגית חמה ומיוחדת. נציין לתודה את עורכי הסדרים- הרב נחום גולדשמיד ומשפ', הרב כתריאל אלפרוביץ ומשפ', הת' נתנאל אביסרור, הרב שלמה אברמסון ומשפ', והרב נתניאל זיס ומשפ'.

ברכת החמה:
מעמד ברכת החמה המרכזית של חב"ד בנתניה נערך ברחבת בית חב"ד המרכזי בקריית נורדאו כשהנשים מתכנסות בחצר הגדול של גני חב"ד. את המעמד המרשים והמרגש הנחה הרב מנחם ולפא רב הקהילה.

התוועדות י"א ניסן:
התוועדות י"א ניסן לגל יום הולדתו של הרבי התקיימה בבית חב"ד המרכזי בק. נורדאו. המתוועד המרכזי הרב שלום רויטנבורד רב בית הכנסת "שערי מנחם" בבית אליעזר, ריתק את הקהל בדברים וסיפורים מעניינא דיומא.

67 סעודות משיח:
67 בתי כנסת בכל שכונות העיר טעמו את טעם "סעודת משיח" בשביעי של פסח, שמעו דברי תורה בנושא, אכלו כזית מצה ושתו 4 כוסות יין. זאת ע"פ הוראתו של הרבי המבוססת על תקנת הבעש"ט הקדוש והרבי הרש"ב מליובאוויטש. הסעודות נערכו ע"י למעלה מ-60 פעילי חב"ד שנרתמו למבצע זה.

כל זה הוא בנוסף ל 4,000 הילדים שהשתתפו במאפיית המצות ו 650 סלי המזון שחולקו לנזקקים לפני החג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.