מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ט 07.04.2009

ביקורי חג ומצות שמורות לקברניטי המדינה

העומדים בראש מדינת ישראל זכו בערב חג הפסח לביקורם של ראשי צעירי-חב"ד בישראל: יו"ר צאגו"ח ואגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב, הרב חיים-יעקב לייבוביץ', ור' לוי יצחק אדרעי ● הרב אהרונוב נפגש עם ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים ואיחל לו בהצלחה בתפקידו החדש ● בפגישה אצל שר החינוך גדעון סער סקר בפניו הרב אהרונוב את פעילות "רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" המפעילה ברחבי הארץ עשרות בתי ספר ומאות גני ילדים ומעונות יום ● ביקורים נוספים נערכו גם בלשכותיהם של השרים אביגדור ליברמן, גלעד ארדן, עוזי לנדאו, סטס מיסז'ניקוב, משה כחלון, וסגן השר דני איילון לסיפור המלא ולתמונות
ביקורי חג ומצות שמורות לקברניטי המדינה
בפגישה עם רה"מ בנימין נתניהו ● למטה: עם שר החינוך גדעון סער (צילום: ברלה שיינר, COL)
שרון גושן עורך COL

העומדים בראש מדינת ישראל זכו בערב חג הפסח לביקורם של ראשי צעירי-חב"ד בישראל: יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק אהרונוב והרב חיים-יעקב לייבוביץ', ור' לוי יצחק אדרעי מצעירי-חב"ד העומד בקשרים ענפים על משרדי ממשלה רבים.

ראשי חב"ד נפגשו עם ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים ואיחלו לו בהצלחה בתפקידו החדש. הרב אהרונוב עורר את נתניהו על החובה לעמוד על המשמר לביטחון העם והארץ, במובן המדיני והרוחני.

במהלך הפגישה עם ראש הממשלה נתניהו סקר הרב אהרונוב את הפעילות הרחבה של צעירי-חב"ד בישראל, ושל 240 הסניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת. ראש הממשלה הביע את התפעלותו מהיקף הפעילות ושיבח את צעירי-חב"ד על עבודתם הנפלאה.

בפגישה אצל שר החינוך גדעון סער בירך הרב אהרונוב את השר החדש על התפקיד החשוב שקיבל וסקר בפניו את פעילות "רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" המפעילה ברחבי הארץ עשרות בתי ספר ומאות גני ילדים ומעונות יום, המחנכים ליראת שמים, ומעניקים חינוך יהודי אמיתי, מתוך שמחה חסידית וחדוות האמונה, חינוך למידות טובות ליראת שמים.

הרב יוסף-יצחק אהרונוב ציין כי מוסדות החינוך של חב"ד שמו להם למטרה להטמיע ערכים חינוכיים, תוך שימת דגש גם על הפן הגשמי. "אפשר לראות את המעמד הרם שהרבי מליובאוויטש מייחס לחינוך ולעוסקים בחינוך", אמר לשר.

ביקורים נוספים נערכו גם בלשכותיהם של אביגדור ליברמן שר החוץ וסגן ראש הממשלה, גלעד ארדן השר להגנת הסביבה, והשר המקשר בין הממשלה לכנסת; עוזי לנדאו שר התשתיות הלאומיות; סטס מיסז'ניקוב שר התיירות; משה כחלון שר התקשורת; וכן אצל סגן שר החוץ דני איילון ששיבח את פעילות חב"ד בעולם המהווים "בית חם לכל יהודי". בהמשך, נערכו ביקורים אצל שרים וחכ"ים נוספים.

במהלך הפגישות קיבלו השרים מצות שמורות עבודת יד שנאפו במאפיית המצות הגדולה בכפר-חב"ד, באריזה יפה ומקורית של אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.