מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ט 06.04.2009

הרב הבלין התוועד במוסקבה לרגל י"א ניסן

עשרות מאנ"ש השלוחים, מקורבים ורבים מיהודי מוסקבה, נטלו אמש חלק בהתוועדות רבתי שנערכה בהיכל בית הכנסת המרכזי "בית מנחם - חב"ד ליובאוויטש" במוסקבה, לכבוד יום הבהיר י"א ניסן עם האורחים  הרב משה הבלין רבה של קריית גת והשליח הרב משה לאזאר, ממילאנו ● בתוך כך, נמסר כי היום  הסתיים המבצע המורכב והגדול של "קמחא דפסחא" במרכז החסד היהודי הגדול במוסקבה "שערי צדק", הסמוך למרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה" לסיפור המלא 
הרב הבלין התוועד במוסקבה לרגל י
צילום: מבשר טוב - מוסקבה
עשרות מאנ"ש השלוחים, מקורבים ורבים מיהודי מוסקבה, נטלו אמש חלק בהתוועדות רבתי שנערכה בהיכל בית הכנסת המרכזי "בית מנחם - חב"ד ליובאוויטש" במוסקבה, לכבוד יום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו הק"ז של הרבי נשיא דורינו.

בראש המתוועדים ישבו הרב הראשי השליח הרב בערל לאזאר והאורחים החשובים והנעלים הרב משה הבלין רבה של קריית גת והשליח הרב משה לאזאר, ממילאנו - אביו של הרב הראשי.

ההתוועדות גם ציינה סיומה של "סמינר חסידות", שנערכה במשך השבוע האחרון, בהשתתפות עשרות רבות של צעירים יהודיים, שבמשך שבוע שלם, הגיעו מדי אחה"צ והערב לסדרת שיעורים בחסדיות ובברכת החמה מפי הרב יוסף לאש ורבנים מרצים נוספים.

בתוך כך, נמסר כי היום בשעות הצהרים, הסתיים המבצע המורכב והגדול של "קמחא דפסחא" במרכז החסד היהודי הגדול במוסקבה "שערי צדק", הסמוך למרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה".

קרוב לחמש-עשרה אלף יהודים, בהם אלפי גלמודים, תשושים וחולים - זכו לקבל במאור פנים, ובסדר מופתי ומכובד - "סלי מזון" מכובדים, הכוללים מצות, עופות, שמן ומוצרים רבים נוספים, בכשרותו המהודרת של רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, שאף דאג ודירבן את קיום הפרוייקט השנתי, אף כאשר המצב הכלכלי לא במיטבו.

אלו המרותקים בביתם, קיבלו את סלי המזון ישירות לבית, באמצעות צי הרכבים של מרכז החסד, המביא להם מדי יום ביומו מנת מזון חמה ומשביעה.

כמו"כ, מבצע "מעות חיטין" שע"י הגמ"ח המרכזי "קרן חי' מושקא", חילק תלושי קניה, עופות ויין לעשרות משפחות ברוכות ילדים מבין הקהילה היהודית הגדולה במוסקבה.

זאת כהמשך המסורת הנפלאה כבר שנים רבות, לקראת חגי תשרי וניסן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.