מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשס״ט 05.04.2009

חב"ד נתניה חולקו סלי מזון לנזזקים בעיר

למרות המיתון והירידה החדה בהיקף התרומות, התקבלה בהנהלת בית-חב"ד החלטה נחושה להוסיף על כמות סלי-מזון שהייתה נהוגה בשנים עברו. קרוב למאתיים חבילות-מזון שונעו בידי מתנדבים אל בתיהן של משפחות נזקקות ואנשים קשי-יום, שלא היה באפשרותם להגיע בכוחות עצמם אל מוקד-החלוקה ● מאות החבילות האחרות חולקו במשך שעות ארוכות לנצרכים שלא פסקו להגיע. לא היה קשה להבחין בשמחה ששרתה על פני האנשים, בשעה שיצאו עם חבילת-המזון העמוסה בדרכם חזרה אל ביתם. כעת, בטוחים אנשי חב"ד - כולם יהיו בסדר לסיפור המלא
חב
רכב כהה גולש לאיטו מרחבת הכניסה אל מבנה בית-חב"ד המרכזי ברחוב נורדאו, משתלב במערך התנועה הסואן, בדרכו אל מרכז העיר. באחת השכונות הוותיקות, סמוך לבניין מגורים בן שלוש קומות, הנהג מדומם את המנוע.

האיש שלבושו עשוי בקפידה, הצטרף אל שורה ארוכה של יהודים טובים, שנטלו פסק זמן מעיסוקיהם השוטפים, ולקחו חלק במערך האדיר של חלוקת קמחא-דפסחא שהפעילה אגודת-מוסדות-חב"ד בנתניה, בניצוחו של הרב מנחם וולפא, יו"ר המוסדות, ובהנחייתה של הגב' רעייה סוליש, אחראית מועדון החסד לאורך השנה.

לכל הנ"ל קדמה עבודתם של סמנכ"ל מוסדות חב"ד הרב יצחק טייכטל והר' אפרים סעידוב אשר עמלו ללא לאות להצלחתו של המבצע הכביר.

מתוך תא-המטען מחלץ האיש ארגז עמוס במגוון מוצרי-מזון. בנו בן השש-עשרה, שהצטרף לסייע בחלוקה, אוחז בשתי ידיו תבנית-ביצים גדולה ועוף טרי וצועד במהירות בעקבות אביו.

טיפוס זריז אל הקומה השנייה חושף חדר-מדרגות מוזנח, צבע קיר מתקלף, נורה שרופה בכניסה. מול דלת עץ דהויה הם נעצרים. הארגז מונח סמוך לפתח, על דלת הבית הם מקישים שתי נקישות קצרות, ובדממה מסתלקים בדילוג מהיר דרך המדרגות חזרה אל הרחוב הסואן.

שעות קודם לכן עמלו עשרות חיילים מתנדבים ומפקדיהם מחיל-הים, על אריזת חבילות מזון גדושות לכבוד החג. אחרי שעות של עבודה מאומצת נערמו ברחבת בית-חב"ד 700 ארגזים, מכילים עשרות טונות של פירות וירקות, לצד עופות, יין, ביצים ומוצרי-יסוד רבים.

למרות המיתון והירידה החדה בהיקף התרומות, התקבלה בהנהלת בית-חב"ד החלטה נחושה להוסיף על כמות סלי-מזון שהייתה נהוגה בשנים עברו. קרוב למאתיים חבילות-מזון שונעו בידי מתנדבים אל בתיהן של משפחות נזקקות ואנשים קשי-יום, שלא היה באפשרותם להגיע בכוחות עצמם אל מוקד-החלוקה.

מאות החבילות האחרות חולקו במשך שעות ארוכות לנצרכים שלא פסקו להגיע. לא היה קשה להבחין בשמחה ששרתה על פני האנשים, בשעה שיצאו עם חבילת-המזון העמוסה בדרכם חזרה אל ביתם. כעת, בטוחים אנשי חב"ד - כולם יהיו בסדר.

נוסף ע"כ חולקו ע"י חב"ד נתניה עשרות אלפי שקלים למשפחות נזקקות חלקם בתוי קניה וחלקם בהמחאות. הנהלת חב"ד מודה לכל עשרות התורמים שנחלצו לסיוע למבצע חשוב זה. ולרדיו אמצע הדרך ומשפחת אורגד על משדר ההתרמה למבצע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.