מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשס״ט 03.04.2009

הרב שמואל לו בכינוס הקהל בארגנטינה לכבוד י"א ניסן

במסגרת 'מבצע הקהל' שע"י אגו"ח העולמית נאם אמש (חמישי) הרב שמואל לו לפני מאות משתתפי כינוס הקהל המרכזי בארגנטינה שאורגן על ידי מוסדות חב"ד בראשות השליח הראשי הרב צבי יחיאל גרינבלאט ● הרב לו ריתק את המשתתפים בסיפורים מדהימים מיחידויות והוראות פרטיות שקיבל מהרבי במשך כשעה ארוכה. בתחילת האירוע צפו המשתתפים בוידאו מ'ברכת החמה' אצל הרבי ובו נקראו להשתתף בטכס ברכת החמה שיתתקיים ברוב עם ברחובה של עיר באחד הכיכרות המרכזיות של בואנוס איירס לסיפור המלא
הרב שמואל לו בכינוס הקהל בארגנטינה לכבוד י
במסגרת 'מבצע הקהל' שע"י אגו"ח העולמית נאם אמש (חמישי) הרב שמואל לו לפני מאות משתתפי כינוס הקהל המרכזי בארגנטינה שאורגן על ידי מוסדות חב"ד בראשות השליח הראשי הרב צבי יחיאל גרינבלאט.

הרב לו ריתק את המשתתפים בסיפורים מדהימים מיחידויות והוראות פרטיות שקיבל מהרבי במשך כשעה ארוכה. בתחילת האירוע צפו המשתתפים בוידאו מ'ברכת החמה' אצל הרבי ובו נקראו להשתתף בטכס ברכת החמה שיתתקיים ברוב עם ברחובה של עיר באחד הכיכרות המרכזיות של בואנוס איירס.

בהמשך האירוע דיבר הרב גרינבלאט והודה לרב לו על שטרח את עצמו בערב פסח לבוא לארגנטינה וכן לאגו"ח שמימנו ועמדו מאחורי הפרוייקט הזה. בסיום האירוע הודה המנחה לר' שלום בער לפידות על השתתפותו במימון הכינוס.

יש לציין שאירוע זה הוא יריית הפתיחה בביקורו של הרב לו בארגנטינה שצפוי מחר (יום שישי) לבקר ולנאום בכל מוסדות החינוך של חב"ד ובמוצש"ק ליל י"א ניסן יתוועד עם קהילת אנ"ש בבואנוס איירס בבית הכנסת חב"ד
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.