מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשס״ט 03.04.2009

גאב"ד אונגוואר התפעל מ'ישיבת בין הזמנים'

מאתיים תלמידי הישיבות החסידיות שמילאו את אולם הלימודים של ישיבת תורת אמת בירושלים, במסגרת "ישיבת בין הזמנים שמארגן המרכז ללימוד החסידות – זכו השבוע לביקור מרגש. גאב"ד אונגוואר, רבי מנשה קליין שליט"א, למרות גילו המבוגר וחולשתו, עשה מאמץ ובא לראות את מאות הבחורים השוקדים על לימוד החסידות ולברכם  לסיפור המלא
גאב
מאתיים תלמידי הישיבות החסידיות שמילאו את אולם הלימודים של ישיבת תורת אמת בירושלים, במסגרת "ישיבת בין הזמנים שמארגן המרכז ללימוד החסידות – זכו השבוע לביקור מרגש. גאב"ד אונגוואר, רבי מנשה קליין שליט"א, למרות גילו המבוגר וחולשתו, עשה מאמץ ובא לראות את מאות הבחורים השוקדים על לימוד החסידות ולברכם.

מי שייכנס בימים האלה לאולם ישיבת תורת אמת בירושלים יעמוד נפעם לנוכח כמאתיים תלמידי ישיבות חסידיות, מקשה רחבה של ישיבות, היושבים ולומדים את מאמר ד"ה מצה זו תש"ד של כ"ק אדמו"ר הריי"צ, מתוך חוברת שיצאה לאור במיוחד.

ביניהם פזורים 'תמימים' מובחרים, מישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי הארץ, אשר לומדים בחברותות עם הבחורים ועוזרים להם להבין את הנלמד. אברכים מאנ"ש, שנכנסים להציץ מתוך סקרנות, פוערים את פיהם בתדהמה ואינם מאמינים למראה עיניהם.

ביום רביעי השבוע הופתעו הבחורים למשמע הידיעה כי גאב"ד אונגוואר, רבי מנשה קליין שליט"א, יצא מגדרו ועשה מאמצים אדירים כדי לבוא ולחזק את משתתפי ה'בין הזמנים'. הגאב"ד אמר לתלמידים: "זכות גדולה יש לכם! זה דבר גדול שבאתם כאן ללמוד בישיבת בין הזמנים בהתמדה עצומה. אין ספק שיש לזה את הברכות הכי גדולות של הקב"ה! תצליחו כולם ושיהיה לכם פסח כשר ושמח".

בסיום המעמד פנה הגאב"ד לראשי ה'מרכז', הרב מרדכי בק והרב אליעזר ביכלר: "זה דבר מאוד גדול. שתצליחו להרביץ תורה לרבים ותהיה לכם הרבה סייעתא דשמיא. ראשי ה'מרכז' הודו לגאב"ד על המאמצים הגדולים שעשה כדי להגיע לחזק את משתתפי הבין הזמנים ואת מנהלי הארגון.

בנו של הגאב"ד, ראש ישיבת אונגוואר, הרה"ח הרב דוד שלמה אונגוואר שליט"א, אמר לראשי ה'מרכז': "לאורך כל הדרך היו הרבה שהפיצו את החסידות, אולם הפצת חסידות מוצלחת שכזו בקנה מידה גדול במיוחד ובצורה כל כך מכובדת - לא ראיתי מעולם!".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.