מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשס״ט 31.03.2009

הרב פיזם: "מעולם לא עמדנו בפני כזאת מצוקה בשדרות"

המיתון הכלכלי מכה בחוזקה בשדרות, ורבים מהתושבים מרגישים אותו בכיס דווקא עכשיו לפני חג הפסח. כל משפחה שלישית בעיר זקוקה לחבילת "קמחא דפסחא" בכדי לעבור את החג בכבוד ● מנהל בית חב"ד בעיר הרב משה זאב פיזם אמר לעיתון 'ידיעות אחרונות' כי כתוצאה מהמיתון בית חב"ד הצליח לגייס עד כה רק כ-200 סלי מזון לחלוקה. מעולם לא עמדנו בפני כזאת מצוקה. הנזקקים מודעים לכך שאנחנו בעצמנו בבעיה, והדבר יוצר לחץ ודאגה"  לסיפור המלא צעירי-חב"ד יחלקו מאות אלפי חבילות מזון לנזקקים
הרב פיזם:
חלוקת מזון בשדרות ● משמאל: הרב משה פיזם
המיתון הכלכלי מכה בחוזקה בשדרות, ורבים מהתושבים מרגישים אותו בכיס דווקא עכשיו לפני חג הפסח. כל משפחה שלישית בעיר זקוקה לחבילת "קמחא דפסחא" בכדי לעבור את החג בכבוד.

מנהל בית חב"ד בעיר הרב משה זאב פיזם אמר לעיתון 'ידיעות אחרונות' כי "בית חב"ד מחלק מידי שנה כ-1,000 חבילות סיוע לקראת הפסח. אך השנה, כתוצאה מהמיתון בית חב"ד הצליח לגייס עד כה רק כ-200 סלי מזון לחלוקה.

"בגלל המיתון כמות התרומות ירדה בצורה משמעותית. מבקשים מאיתנו שנארגן מנות קטנות יותר, ויש פחות תלושים לקניית בשר. מעולם לא עמדנו בפני כזאת מצוקה. הנזקקים מודעים לכך שאנחנו בעצמנו בבעיה, והדבר יוצר לחץ ודאגה. רבים מבקשים את סלי המזון כבר עכשיו כי הם פשוט חוששים שלא ישאר להם", אמר הרב פיזם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.