מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשס״ט 31.03.2009

"מבצע מצה" בישיבות תיכוניות

היום סיימו ה'שלוחי תורה' בישיבות תיכוניות ע"י תורת חב"ד לבני הישיבות, הרב אייל לוגסי והרב מנחם איתן, סבב של שיעורים מיוחדים בישיבות בנושא אכילת המצה על פי החסידות וחשיבות אכילת מצה עבודת יד. לסדרת השיעורים שהקיפה מאות תלמידים הוכן דף צבעוני של קטעי לימוד מרבותינו נשיאינו ובסוף השיעור התקיימה חלוקת מצות עבודת יד לכל תלמיד מהמאפיה בכפר חב"ד  לסיפור המלא 
היום סיימו ה'שלוחי תורה' בישיבות תיכוניות ע"י תורת חב"ד לבני הישיבות, הרב אייל לוגסי והרב מנחם איתן, סבב של שיעורים מיוחדים בישיבות בנושא אכילת המצה על פי החסידות וחשיבות אכילת מצה עבודת יד. לסדרת השיעורים שהקיפה מאות תלמידים הוכן דף צבעוני של קטעי לימוד מרבותינו נשיאינו ובסוף השיעור התקיימה חלוקת מצות עבודת יד לכל תלמיד מהמאפיה בכפר חב"ד.

לר"מים ולראשי הישיבות נתנו השלוחים שלישיית מצות והגדה של פסח של הרבי, והם שיבחו את הפעילות המיוחדת שבאה בנוסף לשיעורים השבועיים הקבועים בתניא.

גם האברכים ברשת כוללי הערב "לב לדעת" קיבלו שלשות מצות וסיוע ברכישת מצות לכל החג למי שקיבל ע"ע הקפדה לאכול מצות יד בכל החג.

מבצע מצה ע"י 'תורת חב"ד לבני הישיבות' נעשה לזכות הרב יעקב בן תורקייא מזוז, להצלחה בגשמיות וברוחניות, אמונה ורפואה בשלימות.

השלוחי תורה בתורת חב"ד לבני הישיבות מסכמים את "זמן חורף" עם מאות תלמידים שמשתתפים בשיעורים השבועיים הקבועים ופעילות עונתית מיוחדת בהם משתתפים תלמידים רבים נוספים מהישיבות שהתקיימה בחודש אלול- תשרי, בי"ט כסלו, בר"ח אדר ובתחילת ניסן.

'מעיינותיך לצעירים' היוצא לאור על ידי השלוחים מגיע גם לכל שאר המקומות בהם עדיין לא מתקיימים שיעורים ופעילות קבועה ומחולק גם על ידי רמי"ם רבים בעצמם בכיתתם.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.