מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשס״ט 30.03.2009

אור יהודה: הנהג עצר בצד, והנוסעת ילדה במונית

היה לו דחוף לצאת לאוויר העולם דווקא במונית. צעירה חב"דית מאור יהודה, שהיתה בחודש האחרון, חשה הבוקר (שני) בצירי לידה, ובעצה אחת עם אמה, החליטה הצעירה להזמין מונית לבית היולדות. אלא שלתינוק היו כנראה תוכניות אחרות, וכבר במהלך הנסיעה הלידה החלה... לסיפור המלא     
אור יהודה: הנהג עצר בצד, והנוסעת ילדה במונית

היה לו דחוף לצאת לאוויר העולם דווקא במונית. צעירה חב"דית מאור יהודה, שהיתה בחודש האחרון להריונה השלישי, חשה הבוקר (שני) בצירי לידה, ובעצה אחת עם אמה, החליטה הצעירה להזמין מונית לבית היולדות. אלא שלתינוק היו כנראה תוכניות אחרות, וכבר במהלך הנסיעה הלידה החלה.

כשהבין נהג המונית שהאשה במושב האחורי כורעת ללדת, מיהר לעצור את המונית במגרש חניה של סניף קופת חולים שלידו עבר. בלית ברירה עברה המונית הסבה לחדר יולדות מאולתר. אמה של הצעירה התקשרה למוקד מד"א ירקון ודיווחה על הלידה שהחלה במונית.

במוקד ענתה לה המוקדנית ענת גילגל, שהחלה להנחות אותה מה לעשות והזניקה למקום ניידת טיפול נמרץ. לבקשת המוקדנית, נכנס נהג המונית לסניף קופת החולים והזעיק צוות רפואי של רופאה ואחות. ליולדת ולתינוק שלום, ולאחר הלידה הם הועברו במצב טוב לבית החולים אסף הרופא. התינוק נולד במשקל של שני ק"ג ו-665 גרם". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.