מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשס״ט 30.03.2009

סלי מזון חולקו למשפחות נצרכות בצפת

גם השנה חולקו על ידי בית התבשיל "אשל בנימין צפת" של "כולל חב"ד" מאות ארגזים עם מצרכי מזון למשפחות נצרכות בצפת. הארגזים חולקו בשיתוף עם ראש העיר מר אילן שוחט, מנכ"ל העירייה מוטי כהן, והעובדות הסוציאליות במחלקת הרווחה של העירייה ● נוסף לחלוקת סלי המזון, נערך בית התבשיל לעריכת ליל סדר ציבורי, פתוח לכל, באולם האוכל בעיר העתיקה של צפת, וחלוקה של ארוחות כשרות לפסח במהלך כל ימי החג לסיפור המלא
סלי מזון חולקו למשפחות נצרכות בצפת
מנכ"ל העירייה מוטי כהן, ראש העיר אילן שוחט, מנהל בית התבשיל הרב קרומבי

גם השנה חולקו על ידי בית התבשיל "אשל בנימין צפת" של "כולל חב"ד" מאות ארגזים עם מצרכי מזון למשפחות נצרכות בצפת. הארגזים חולקו בשיתוף עם ראש העיר מר אילן שוחט, מנכ"ל העירייה מוטי כהן, והעובדות הסוציאליות במחלקת הרווחה של העירייה.

שיתוף הפעולה השנה היה מוצלח במיוחד, והחלוקה התנהלה בצורה מאד מסודרת ורגועה, כאשר המשפחות הנצרכות קיבלו את הארגזים בצורה מכובדת ורגועה. כל משפחה קיבלה שני קרטונים מלאים במצרכים, ארגז של ירקות, ושובר לרכישת בשר ודגים.

ערך המוצרים שקיבלה כל משפחה הוא כחמש מאות שקלים, והמשפחות היו אסירות תודה על עזרה. מספר משפחות ציינו בפני צוות החלוקה, כי עקב המצב הקשה הן לא ידעו איך תערכנה לחג, עד שקיבלו את הטלפון ממחלקת הרווחה, המודיע להן שהן תקבלנה עזרה לחג.

נוסף לחלוקת סלי המזון, נערך בית התבשיל לעריכת ליל סדר ציבורי, פתוח לכל, באולם האוכל בעיר העתיקה של צפת, וחלוקה של ארוחות כשרות לפסח במהלך כל ימי החג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.