מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשס״ט 29.03.2009

"הגדה למעשה" – הגדה חב"דית משולבת עם כל המנהגים

הוצאת הספרים החב"דית הרשמית "קה"ת" שבכפר חב"ד, מגישה השנה לשולחן ליל הסדר הגדה חדשה, "הגדה למעשה" שמה, שנערכה על ידי צוות חברת "חזק הוצאה לאור" לסיפור המלא
הוצאת הספרים החב"דית הרשמית "קה"ת" שבכפר חב"ד, מגישה השנה לשולחן ליל הסדר הגדה חדשה, "הגדה למעשה" שמה, שנערכה על ידי צוות חברת "חזק הוצאה לאור".

הגדה זו תתפוס ללא ספק את מקומה המכובד על שולחן הסדר ומדף הספרים הכשר לפסח, ותבלוט גם בתוך שלל ההגדות הקיימות, המונחות על מדפי חנויות הספרים ותשמישי הקדושה, זאת משום שב"הגדה למעשה" שולבו חידושים מרעננים וחשובים ביותר.

"הגדה למעשה" היא "הגדה" חבד"ית מסורתית שהופקה מחדש בהפקה משודרגת ועכשווית, תוך חשיבה תכליתית ופרקטית; נוסח ההגדה מעוצב מחדש, האותיות מאירות עיניים; מנהגי חב"ד ומנהגי רבותינו נשיאנו – תוך התמקדות בהנהגות הרבי – משובצות ברצף ומנוסחות בבהירות רבה. בשולי הגליון צויינו כל המקורות למנהגים, כפי שנלקטו מה"הגדה עם ליקוטי טעמים ומנהגים" של הרבי, "רשימות היומן", "ספר המנהגים", "המלך במסיבו", "שיחות קודש" ועוד.

טכניקות עיצוב חדשניות איפשרו לשמר את הטקסט המקורי מחד, הכולל את כל ההלכות והדינים כפי המופיע ב"סידור" ובהגדה של אדמו"ר הזקן, אך בשילוב עדכונים שונים – באופן שהחדש והישן צועדים בצוותא ואף משלימים זה את זה.

ההגדה מיועדת בפרט לסדרים בבית החסידי, ומצליח לסייע לכל בני המשפחה, כולל הילדים, לעקוב היטב אחרי המנהגים וההלכות, ולחוות את חוית הסדר בשלמות חסידית מדוקדקת.

את ההגדה החדשה ניתן להשיג גם בציפוי מגן (לימנציה) המאפשרת "חופש פעולה" ושימוש רב שנתי.

גם השנה ניתן להשיג את הגדת "ליל הסדר עם חב"ד" (בהוצאת "חזק") - הגדה חבדי"ת במהדורה מיוחדת לשלוחים, בהפקת צבע מלא. הגדה זו מיועדת בעיקר עבור סדרים ציבוריים ואירוח, ומכילה: ביאורי מילים קשות, אמרות הרבי על ההגדה, הנחיות ותרשימים אומנותיים לכל תהליכי ושלבי הסדר, פזמונים ועוד.

לתצוגות ההגדה:

http://www.chazak.co.il/index.asp?pageID=11553&siteLang=3
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.