מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשס״ט 27.03.2009

בחדרה התכנסו לטכס עצה ולפעול להתגלות המשיח

עשרות מאנ"ש והתמימים בחדרה התכנסו לכינוס חירום ע"מ לטקס עיצה איך להביא משיח בפועל ממש. האירוע התקיים לרגל כ"ח אדר (שלושים יום לפני השיחה הידועה"), והיו גם החלטות מעשיות ● הנואמים התמקדו בנקודה אחת אמונה איתנה בדברי הרבי בכלל, ובבשורת הגאולה בפרט  לסיפור המלא
בחדרה התכנסו לטכס עצה ולפעול להתגלות המשיח
כ"ח אדר "עשו כל אשר ביכולתכם", סליחה זה לא טעות זוהי ההבנה הכי בריאה, ההבנה שחודש ניסן הוא חודש זכאי בנוגע לגאולה, וצריך בחודש זה להיות בכוננות על לפעול ביאת משיח צדקנו בפועל ממש.

בשביל זה כינס בית חב"ד חדרה את אנ"ש חדרה, התמימים דישיבת חב"ד חדרה וישיבת תפארת תמימים שע"י חב"ד גבעת אולגה לטכס עצה כיצד לפעול את התגלות המשיח.

פתח את הערב הרב קלונימוס קופציק יו"ר בית חב"ד, ואחריו הרב יוחנן בוטמן מנהל בית חב"ד, המשפיע בישיבת חב"ד חדרה הרב שמואל פרסמן הרב אליהו אסולין רבה של שכ' בית אליעזר והרב שאול אקסלרוד משפיע בישיבת חב"ד גבעת אולגה.

כל הנואמים התמקדו בנקודה אחת אמונה איתנה בדברי הרבי בכלל, ובבשורת הגאולה בפרט. אמונה איתנה שניתן לפעול בניסן תשס"ט את ההתגלות, אחריות אישית לכל אחד מאיתנו לזמן המיוחד חודש ניסן. אחדות אמיתית בין אנ"ש והתמימים מתוך אהבת ישראל אמיתית.

החלטות מעשיות בתורה תפילה וצדקה, תורה – לימוד יומי בשיחות הרבי בענייני משיח וגאולה, כל אחד במקום שלבו חפץ. תפילה – כוונה עצומה בברכת "את צמח דוד עבדך". "ותחזינה עינינו" וכו'. צדקה – לתת מטבע לצדקה בקביעות יום יום כל אחד ובני ביתו. וכל המוסיף בכמות הנותנים תבוא עליו ברכה. אהבת ואחדות ישראל- תיקון אישי בין אדם לחברו למעשה בפועל. והכל מתוך כוונה ומטרה לפעול ביאת משיח צדקנו בחודש ניסן זה.

הקהל יצא מאוחד ומחוזק, עם רצון והחלטה שבניסן נגאלו ממצרים ובניסן זה ניגאל אמן כי"ר .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.