מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ט 26.03.2009

גאב"ד אונגוואר מחזק את פעילות המרכז ללימוד החסידות

ראשי ה'מרכז ללימוד החסידות' נתקבלו השבוע אצל גאב"ד אונגוואר רבי מנשה הקטן הציגו לו את הפעילות הענפה של הארגון, ובמיוחד ישיבת בית הזמנים, וזכו לברכתו. גאב"ד אונגוואר אמר להם: "זה דבר גדול מאד, ובפרט בבין הזמנים. העיקר שתוכלו להרביץ תורה לרבים ושתהיה לכם הצלחה גדולה" ● במהלך השיחה סיפר על קשריו ההדוקים עם הרבי ועל הוראה מיוחדת של הרבי, שכל אימת שגאב"ד אונגוואר מגיע – להכניסו מיד ללא תור לסיפור המלא
גאב
ראשי המרכז ללימוד החסידות, הרב מרדכי בק והרב אליעזר ביכלר, אצל גאב"ד אונגוואר
ראשי ה'מרכז ללימוד החסידות' נתקבלו השבוע אצל גאב"ד אונגוואר רבי מנשה הקטן הציגו לו את הפעילות הענפה של הארגון, ובמיוחד ישיבת בית הזמנים, וזכו לברכתו. גאב"ד אונגוואר אמר להם: "זה דבר גדול מאד, ובפרט בבין הזמנים. העיקר שתוכלו להרביץ תורה לרבים ושתהיה לכם הצלחה גדולה". במהלך השיחה סיפר על קשריו ההדוקים עם הרבי ועל הוראה מיוחדת של הרבי, שכל אימת שגאב"ד אונגוואר מגיע – להכניסו מיד ללא תור.

לקראת עונת הפעילות המרוכזת של ה'מרכז ללימוד החסידות', בימי בין הזמנים של חודש ניסן הקרוב, ביקרו ראשי המרכז, הרב מרדכי בק והרב אליעזר ביכלר, אצל גאב"ד אונגוואר, הציגו לו את הפעילות הענפה של הארגון, ובמיוחד את הישיבת בית הזמנים שהם מקיימים מדי שנה.
גאב"ד אונגוואר הביע התפעלות רבה ואמר: "זה דבר גדול מאוד, ובפרט בבין הזמנים. אני תמיד אומר שאין מושג כזה 'בין הזמנים'. אין מצב שלא קיים 'זמן', ה'זמן' קיים כל הזמן, ואסור ליפול בין הכיסאות (בין הזמנים)".

ראשי ה'מרכז' הציגו לפניו את חוברת הלימוד שהוכנה לקראת ישיבת בין הזמנים. הגאב"ד נהנה מאוד, ואמר: "צריך לראות לחזק את ה'שלוחים' של חב"ד הפזורים ברחבי העולם, שיעמדו איתן בעבודת הקודש". הגבאי שלו העיר שראשי ה'מרכז' הם שלוחים בירושלים עיר הקודש, שדואגים שכל תלמידי הישיבות ילמדו חסידות. על כך הגיב הגאב"ד: "טוב מאוד. העיקר שתוכלו להרביץ תורה לרבים ושתהיה לכם הצלחה גדולה".

ראשי ה'מרכז' הזמינו את הגאב"ד לבוא לבקר באחד מימי הפעילות של ישיבת 'בין הזמנים' ולשאת דברים לפני התלמידים, והגאב"ד השיב: "אם הקב"ה ייתן לי כוח, אשתדל לבוא".
בהמשך סיפר הגאב"ד על קשריו ההדוקים עם הרבי. "התכתבתי עם הרבי עוד משנת תשי"ג על כל העניינים הנוגעים".

אחד מתלמידיו הקרובים העיר: "תמיד ידעו שכל שאלה הייתם שולחים אל הרבי". הגאב"ד: "כן, בוודאי. הרבי ציוה להרב חודוקוב שכשגאב"ד אונגוואר מגיע שלא יזמין תור, אלא יכניס אותו מיד".

אחד מבאי הבית הוסיף: "בנכם הגאון ר' משה קליין סיפר לי שלכן הייתם מעדיפים להגיע אל הרבי מליובאוויטש כמה שפחות, כדי שלא להטריחו להכניסכם ללא תור". הגאב"ד: "כן, כן. יש מכתב מאוד מעניין המופיע באחד הספרים שלי ובו הרבי מתייחס בהערכה גדולה למפעלי".

בשלב זה קם הגאב"ד ממקומו בהתרגשות ורצה לגשת לארון הספרים להראות את הספר, אך מיד הזדרז אחד מתלמידיו להגיש לו את הספר 'מצוות מלך – משנה הלכות' (אחד מהספרים הרבים שחיבר) והראה לאורחיו בחרדת קודש את מכתבו של הרבי אליו.

בתום הפגישה אמרו נאמני ביתו לראשי ה'מרכז': "זה נדיר מאד שהגאב"ד יושב זמן רב כל כך בפגישה. היתה ניכרת עליו הערכה בלתי רגילה וחמימות מאוד מיוחדת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.