מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ט 26.03.2009

השגריר ההודי פגש את משפחת הולצברג ● גלרייה

שגריר הודו לאו"ם, מר ניראפאם סנטור, ביקר את משפחת הולצברג בקראון הייטס שבנם הרב גבריאל נח הי"ד נרצח בפיגוע בבית חב"ד. השגריר אמר כי הביקור חשוב למדינתו והביע את צערה של ממשלת הודו לנסיבות הטראגיות בהם איבדה המשפחה את בנם וכלתם ● בתום הביקור בבית המשפחה נפגש השגריר לאו"ם עם נציגי חב"דיים רשמיים במרכז חב"ד העולמי-770. "התקפת הטרור במומביי היתה הלם גדול עבורינו", אמר והוסיף כי המסר הטוב ללובאוויטש הוא לבנות מחדש את הריסות בית חב"ד, והבטיח לסייע בכל יכולתו  לסיפור המלא    
השגריר ההודי פגש את משפחת הולצברג ● גלרייה
(צילום: מנדי לואיס, lubavitch.com)
שגריר הודו לאו"ם, מר ניראפאם סנטור, ביקר את משפחת הולצברג בקראון הייטס שבנם הרב גבריאל נח הי"ד נרצח בפיגוע בבית חב"ד לפני כארבעה חודשים. השגריר אמר כי הביקור חשוב למדינתו והביע את צערה של ממשלת הודו לנסיבות הטראגיות בהם איבדה המשפחה את בנם וכלתם.

במהלך הביקור בבית המשפחה שמע השגריר על בני הזוג שנרצחו, עיין באלבומים ובתמונות של בני הזוג, ושמע על האתגרים הרבים שעמדו בפניהם. אחותו של גבריאל הי"ד, הגב' נחמה פופאק הודתה לשגריר ושיבחה את גבורתה של המטפלת סנדרה.

בתום הביקור, נפגש השגריר לאו"ם עם נציגי חב"דיים רשמיים במרכז חב"ד העולמי-770. "התקפת הטרור במומביי היתה הלם גדול עבורינו", אמר והוסיף כי המסר הטוב ללובאוויטש הוא לבנות מחדש את הריסות בית חב"ד, והבטיח לסייע בכל יכולתו.

יו"ר ה'מרכז לעניני חינוך' הרב יהודה קרינסקי סיפר כי מיליוני אנשים בעולם עקבו בדאגה אחר ההתקפה על בית חב"ד. "זו היתה טרגדיה שהשפיעה על מיליונים בעולם". עוד סיפר כי חב"ד הקימה קרן לשיקומו של בית חב"ד ולעזרה ליתום הקטן משה שי'.

הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר ה'מרכז' עידכן את השגריר על סידורי האבטחה החדשים בבתי חב"ד בעולם. את הביקור ליווה גם הרב אברהם ברקוביץ העומד בראש הקרן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.