מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשס״ט 24.03.2009

'המקום הנכון' מחלק נעלי רוקפורט לרוכשים חליפת בגיר

במהלך צרכני חסר תקדים, מגיבה רשת המקום הנכון באופנה למשבר הכלכלי שתוקף את העולם ואשר אותותיו ניכרים גם בישראל. מתוך שכך, נערכו ראשי הרשת לחג הפסח הבעל"ט, חברו למותגים הגדולים ביותר בתחום ההלבשה וההנעלה והנפיקו מבצע מיוחד וחסר תקדים בישראל: חליפת בגיר ונעלי רוקפורט יעלו יחד בסביבות 750 – 895 שקלים בלבד.
'המקום הנכון' מחלק נעלי רוקפורט לרוכשים חליפת בגיר

במהלך צרכני חסר תקדים, מגיבה רשת המקום הנכון באופנה למשבר הכלכלי שתוקף את העולם ואשר אותותיו ניכרים גם בישראל. אם בכל שנה, הוצאות חג הפסח מאיימות על משפחות ברוכות ילדים, על בני ישיבות ואברכים, הרי שהשנה גורם המצב הכלכלי למתח רב וחרדה גדולה בקרב המגזר החרדי ומוסדות החינוך שלו.

מתוך שכך, נערכו ראשי הרשת לחג הפסח הבעל"ט, חברו למותגים הגדולים ביותר בתחום ההלבשה וההנעלה והנפיקו מבצע מיוחד וחסר תקדים בישראל: חליפת בגיר ונעלי רוקפורט יעלו יחד בסביבות 750 – 895 שקלים בלבד. חשוב להבהיר: לא מדובר בחליפות פשוטות ובנעליים מיצרנים לא מוכרים או זולים, אלא במיטב של המיטב. כוחו של המבצע הזה בפשטותו - כשרוכשים חליפה מיצרן חזק ומצרפים לה נעליים ממותגים מפורסמים ומוכרים, הרי שמדובר בחיסכון מיידי עם השלכות עתידיות.

מנהלי הרשת משוכנעים כי המבצע יביא לחיסכון דרמטי בהוצאות הביגוד וההנעלה בחג הקרוב. המבצע הוגבל לשבוע ימים בלבד ומתקיים בכל חנויות הרשת, במהלך ימי המבצע הורחבו שעות הפעילות בחנויות: ימים א –ה מעשר בבוקר ועד עשר בלילה, שישי מתשע וחצי ועד אחת וחצי, מוצ"ש משמונה וחצי ועד לחצות. במבצע משתתפים כל החליפות לגבר מבית 'בגיר' ולמעלה מ-30 דגמי נעליים מהמותגים רוקפורט, פלורשהיים וקנת' קול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.