מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשס״ט 24.03.2009

השבת השנתית למשפחות אברכי "לב לדעת"

אברכי תכנית הערב ללימוד החסידות "לב לדעת" ומשפחותיהם יתכנסו לשבת מיוחדת במינה של לימוד והתוועדות בחברון עם הרב חיים שלום דייטש והרב יחזקאל סופר. האברכים ומשפחותיהם יגיעו בהסעות מאורגנות מבית אל, מצפה יריחו, שדרות, יד בנימין וירושלים ● מושב מיוחד יתקיים בצהרי השבת לאברכים המוסרים שיעורים בבסיסי צבא ויונחה על ידי הרב אריה מלכיאלי רכז הפרויקט  לסיפור המלא
השבת השנתית למשפחות אברכי

אברכי תכנית הערב ללימוד החסידות "לב לדעת" ומשפחותיהם יתכנסו לשבת מיוחדת במינה של לימוד והתוועדות בחברון עם הרב חיים שלום דייטש והרב יחזקאל סופר.
האברכים ומשפחותיהם יגיעו בהסעות מאורגנות מבית אל, מצפה יריחו, שדרות, יד בנימין וירושלים.

התכנית תתחיל ביום שישי ב' ניסן בשיעור ב"קונטרס העבודה" של בעל ההילולא הרבי הרש"ב נ"ע, מתוך סידרת שיעורים במהלך כל השבת שיעביר הרב חיים שלום דייטש בקונטרס העבודה.

הרב יחזקאל סופר יתוועד עם האברכים בליל שבת ובסעודה שלישית וימסור הרצאה מיוחדת לנשות האברכים בשבת בצהריים. גם מגידי השיעורים בתכנית ייטלו חלק פעיל בדברי תורה וחסידות במהלך הסעודות והתפילות.

מושב מיוחד יתקיים בצהרי השבת לאברכים המוסרים שיעורים בבסיסי צבא ויונחה על ידי הרב אריה מלכיאלי רכז הפרויקט.

כוללי הערב ללימוד החסידות "לב לדעת" שע"י תורת חב"ד לבני הישיבות פועלים כבר למעלה משנתיים במספר ישיבות וישובים ולומדים בהם כ-50 אברכים מתמידים ומצוינים.

בחודש הבא מסתיים לימוד עיוני של כל התניא - ליקוטי אמרים, שהחלו בו בתחילת שנה שעברה, והאברכים נערכים למבחן ייחודי כללי על כל הספר בסוף הקיץ.
לימוד התניא מתקיים במקביל ללימוד מאמרי חסידות יסודיים מרבותינו נשיאינו לפי תכנית לימודים.

הרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מציין כי חרף המשבר הכלכלי רואים תומכי רשת כוללי הערב "לב לדעת" חובה לעצמם להמשיך ולהחזיק את המפעל האיכותי והייחודי הזה שמצמיח אברכים מוכשרים לומדי חסידות בעיון מידי יום בדרכם של רבותינו נשיאינו. הרב שילת מבקש להודות גם לידידו הרב דני כהן מנהל חב"ד בחברון על הסיוע הרחב לעריכת השבת ולהצלחת פרטי התכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.