מערכת COL | יום כ"ז אדר ה׳תשס״ט 23.03.2009

ילדי ביתר עילית "מחבקים את מוישי" ● גלרייה

ילדי כיתה ז' מתלמוד תורה "תפארת מנחם" בביתר עילית יצאו בשבוע האחרון לטיול בצפון, כפרס בו זכו במקום הראשון בעקבות מבצע "דרכי נועם" שנערך במשך החודשים האחרונים לזכרם ולע"נ השלוחים במומבאיי ● במהלך מסלול הטיול נסעו אל בית משפחת רוזנברג בעפולה ונפגשו עם הסבא של מוישי, הרב שמעון רוזנברג, שעקב בהתעניינות רבה אחר מהלך המבצע ואף הסכים בשמחה להפגש עם הזוכים  לגלריית תמונות   
ילדי ביתר עילית

ילדי כיתה ז' מתלמוד תורה "תפארת מנחם" בביתר עילית יצאו בשבוע האחרון לטיול בצפון, כפרס בו זכו במקום הראשון בעקבות מבצע "דרכי נועם" שנערך במשך החודשים האחרונים לזכרם ולע"נ השלוחים במומבאיי.

הם ייצגו את בית חב"ד במומבאיי והצילחו להעפיל לגמר עם הכי הרבה נקודות בפעולות של אהבת ישראל, שינון בעל-פה, וכינוסי "הקהל".

במהלך מסלול הטיול נסעו אל בית משפחת רוזנברג בעפולה ונפגשו עם הסבא של מוישי, הרב שמעון רוזנברג, שעקב בהתעניינות רבה אחר מהלך המבצע ואף הסכים בשמחה להפגש עם הזוכים. "אלו הם המתנות האמיתיות והנצחיות שילוו את מוישל'ה לכשיגדל ויראה את הפעולות הרבות שנעשו לזכרם של הוריו בכל העולם", אמר.

נציגי הכיתה הגישו לרב רוזנברג את מתנת כיתה ז' למוישל'ה: מפה רקומה לג' מצות עליה המילים משה הולצברג וכן 2 כיפות עם השם מויישי. לאחר מכן עלה הסבא אל האוטובוס ובירך את כל ילדי הכיתה על פעולותיהם ואף ביקש מהם בקשה אישית שישלחו לו את כל מהלך המבצע בתמונות יחד עם ההמנון המרגש שהלחינו לזכר הקדושים.

לסיום איחל בהצלחה וברכם להמשך פעולות טובות כאלה והבטיח כי בל"נ, יגיע לבקרם בביתר עילית בתור תגמול על הנחת שגרמו לו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.