מערכת COL | יום כ"ז אדר ה׳תשס״ט 23.03.2009

צעירי-חב"ד יחלקו מאות אלפי חבילות מזון לנזקקים

מתנדבי 230 סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב נערכים לספק מאות אלפי חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולות כדי שיוכלו לחגוג כראוי את חג הפסח הקרוב למרות המיתון העולמי הקשה ● בעקבות המיתון, חלה עלייה משמעותית בפניות מקרב אנשים בגילאי הביניים שעבדו עד לאחרונה בשלל עיסוקים אקדמיים, והצטרפו לאכולוסיות ה'ותיקות' יותר בין מקבלי העזרה הגשמית כמו, העולים החדשים, משפחות חד-הוריות גמלאים וקשישים לסיפור המלא● בפנים: שלוחים מספרים על ההיערכות לפסח בעקבות המיתון >>>
צעירי-חב
נערכים לחלוקת מזון ברחבי הארץ
מתנדבי 230 סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב נערכים לספק מאות אלפי חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולות כדי שיוכלו לחגוג כראוי את חג הפסח הקרוב למרות המיתון העולמי הקשה.

כותרות העיתונים, ולא רק הכלכליים, מדווחים כמעט מידי יום ביומו על סגירתה של עוד חברת ענק, פיורים המוניים בכל ענפי התעשייה ומספרי מיתון שרק הולכים ונוסקים. מי שנמצאים בשטח יכולים בהחלט להצביע על גידול משמעותי ודרמטי במספר הפונים לקבלת עזרה לעומת השנה שעברה.

"עצוב שבישראל של שנת 2009, אנשים צריכים לתפוס אותי באמצע הליכה ברחוב וללחוש לי באוזן שאין להם איך לקנות מצות לקראת הפסח. על נעליים חדשות לילד, או שולחן חג מפואר הם אפילו לא מעיזים לחלום", אומר הרב חנן כוחונובסקי מנהל בית חב"ד בשכונת רמת אליהו בראשל"צ.

ויש גם קהלים חדשים בין הפונים לקבלת עזרה: הרב ישראל גליס מנהל בית חב"ד בדימונה יודע לספר כי חלה עלייה משמעותית בפניות מקרב אנשים בגילאי הביניים שעבדו עד לאחרונה בשלל עיסוקים אקדמיים, כולל היי-טק ושוק ההון, והצרפו לאכולוסיות ה'ותיקות' יותר בין מקבלי העזרה הגשמית כמו, העולים החדשים, משפחות חד-הוריות גמלאים וקשישים.

"הם מגיעים מאזורים בעיר שנחשבים למבוססים כלכלית. אנשים שעבדו כל חייהם. אחרי מבט ראשון עליהם אני בטוח שהגיעו לבית חב"ד להתנדב ולתרום, ולפתע מסתבר שהם הגיעו כדי לבקש מזון ועזרה לעצמם. כשהעוני מכה הוא מכה ללא רחמים, וגם ציבור שלם של אנשים שעבדו כל ימי חייהם ולפתע פוטרו ומצאו עצמם מחוץ למעגל העבודה, מגלים שללא עזרה לא יוכלו לעבור את החג בכבוד", הוא אומר.

וכאילו אין די בכך, הביא עימו המיתון העולמי גם ירידה משמעותית בהיקף התרומות, וכיום, עוד יותר מתמיד, כל תרומה תתקבל בברכה.

היה שותף: באפשרותך להיות שותף לפעילות החשובה באמצעות תרומה למטרה זו. הקש כאן - לביצוע תרומה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.